КМДА Київська міська державна адміністрація


 

 Прийом документів до 1-х класів переноситься! 


"Відкриті уроки на телеканалі "Київ"

16.03.

17.03.

18.03.

19.03.

20.03.

23.03.

24.03.

25.03.


Вебінар для учнів з питань дистанційної освіти (відео)

Вебінар для вчителів щодо організації дистанційного навчання (відео)


 Пропозиції щодо дистанційного навчання

 

Презентація ТОВ "ТАТЛ Технолоджі"

 


 
Розпорядження виконавчого органу
Київської міської державної адміністрації (Київської міської ради)
№ 488 від 20.03.2020 "Про встановлення режиму надзвичайної ситуації на території міста Києва"
 
 Наказ Департаменту освіти і науки №60 від 16.03.2020
"Про посилення обмежувальних заходів щодо попередження
розповсюдження коронавірусу COVID-19"
Розпорядження Київської міської державної адміністрації "Про призупинення освітнього процесу у закладах дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної, вищої освіти усіх типів та форм власності" № 427 від 11.03.2020

Наказ Департаменту освіти і науки "Про призупинення освітнього процесу у закладах дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної) освіти усіх типів та форм власності, вищої освіти I-II рівнів акредитації та Київському університеті імені Бориса Грінченка" № 56 від 11.03.2020

Лист Департаменту освіти і науки №063-1540 від 11.03.2020 щодо організації навчання учнів під час призупинення освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти Києва

 

Під час призупинення освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти Києва навчання не припиняється!

Виконання навчальних планів освітніх програм може здійснюватися шляхом використання різних форм дистанційного навчання, що рекомендовані закладам загальної середньої освіти:

  • асинхронне навчання : учасники освітнього процесу не спілкуються у режимі реального часу, а обговорюють окремі етапи роботи через інтернет-ресурси та інші засоби дистанційної комунікації:

-        E-mail дистанційне навчання здійснюється через листування учителя і учнів через мережу інтернет.

Класичний варіант E-mail навчання передбачає отримання учнем щоденних у один і той же час поштових повідомлень, що містять невелику кількість текстового матеріалу та перевірочні питання до нього. До листа також можуть входити активні посилання на додаткові матеріали (статті з періодичних видань, оригінальні тексти, презентації, відео фрагменти), що їх можна переглянути у мережі Інтернет. Для спрощення доставки матеріалів до учнів можна їх надсилати всім учасникам навчання одним листом, вказавши їхні електронні адреси через крапку з комою у рядку адресування. По завершенні періоду дистанційного навчання учню надаються перевірочні завдання, що складені з питань, які надавалися під час вивчення окремих фрагментів матеріалу.

При використанні цього методу допускаються будь-які варіації, що спрощують, технічні і методичні моменти.

-        навчання на платформах соціальних мереж

Для цього у обраній соціальній мережі створюється окрема група (коло, спільнота), на якій учитель розміщує навчальні матеріали. Це можуть бути як його власні матеріали, так і матеріали інших авторів з теми, що розміщені в інтернеті, або у тій же соціальній мережі. Учням пропонується ознайомитися з цими матеріалами і написати до них коментар на задану тему (можуть бути як однакові, так і різні) із встановленого обсягу. У цьому випадку краще використовувати завдання, які потрібно обговорювати, хоча, допускаються і розрахункові завдання. Наприклад, для невеличкого есе-коментаря достатньо 1000 – 1200 символів без урахування відступів, а відповідь на розрахункове завдання може виглядати як звичайне число, або зображення сторінки зошита з його розв’язанням.

При такій формі асинхронного спілкування матеріали і відповіді доступні всім учасникам навчального процесу, але, за необхідності, вчитель може звернутися до учня через панель швидких сповіщень (чат).

Слід зазначити, що характер створеної спільноти має бути таким, щоб вчитель мав можливість керувати сторінкою і вилучати невдалі матеріали і коментарі, розміщені на ній учнями. Також для зручності можна обрати формат спільноти з обмеженим доступом (тільки для учасників спільноти).

  • синхронне дистанційне навчання вимагає від учасників навчального процесу одночасної присутності у віртуальному середовищі хмарного сервісу або програми.

Здійснюється шляхом організації одночасної зустрічі учасників навчання через різноманітні сервіси для online спілкування (Skype, GoogleTalk, спільні документи). Але організація такої форми роботи може бути досить складною при великій кількості учасників навчального процесу (безкоштовні сервіси для спілкування підтримують невелику кількість учасників, не всі учасники своєчасно під’єднуються до зустрічі через технічні складнощі налаштувань пристрою чи швидкості інтернет-зв’язку тощо). Тому цю форму доцільніше використовувати як додатковий елемент іншої форми асинхронно дистанційного навчання. Наприклад, учні поділяються на групи, кожній з яких надається завдання скласти (відредагувати, обговорити тощо) спільний навчальний матеріал, розташований на сервісі спільних документів. Тоді учасники групи самі зв’язуються між собою для виконання завдання, а результати (за необхідності й процес) його виконання учитель може спостерігати у обраному хмарному середовищі або отримати його від учнів електронною поштою.

Вся інформація про електронні освітні ресурси для учнів та вчителів розміщена на сайті Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка:

urok.ippo.kubg.edu.ua

kievoit.ippo.kubg.edu.ua

та на сайті «Столичний центр відкритої освіти» .

Для педагогів та керівників закладів освіти 12 березня буде проведено вебінар «Організація дистанційного навчання закладом освіти» (автор кандидат педагогічних наук, доцент Воротникова І.П.), відеозапис буде розміщено на порталі ІППО та сайті Департаменту освіти і науки Києва;

для учнів 5-11 класів - вебінар «Як навчатися дистанційно? Відкриті ресурси». Дату проведення буде повідомлено додатково. Відеозапис  буде розміщено на порталі ІППО та сайті Департаменту освіти і науки Києва.

 

До уваги учасників освітнього процесу!

З 16 березня 2020 року телеканалом ТРК «Київ» 2 години ефірного часу буде відведено для проведення телеуроків: 4 телеуроки по 30 хвилин з різних предметів спрямовано першочергово для учнів випускних 9-х та 11-х класів. Слідкуйте за програмою.

У рамках роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка буде організовано та проведено наступні заходи:

  1. Для організації дистанційного навчання учнів 12 березня буде проведено вебінар для педагогів та керівників закладів освіти «Організація дистанційного навчання закладом освіти» (автор кандидат педагогічних наук, доцент Воротникова І.П.), відеозапис буде розміщено на порталі ІППО та сайті Департаменту освіти і науки Києва.
  2. Для учнів 5-11 класів буде проведено вебінар «Як навчатися дистанційно? Відкриті ресурси». Відеозапис якого буде розміщено на порталі ІППО та ДОН.
  3. ІППО створено каталог електронних освітніх ресурсів для учнів та вчителів. Для вчителів, які не мають можливості організувати дистанційне навчання самостійно, буде запропоновано надіслати уроки, матеріали, посилання для розміщення на ресурсі.
  4. Для учнів 5-9 класів на сайті розміщено уроки з курсу інформатики, в тому числі профільного рівня навчання інформатики для 10-11 класів з програмування.
  5. Для вивчення окремих тем з української мови та математики учням 11 класів будуть організовані щотижневі вебінари.
  6. На сайті «Столичний центр відкритої освіти" розміщено відкриті електронні освітні ресурси для дистанційного навчання учнів.
  7. Для педагогів та учнів на сайті ІППО буде створено блог консультацій з впровадження дистанційного навчання.
  8. Усі програми підвищення кваліфікації педагогів будуть здійснюватися за дистанційною формою навчання.

Відповідальне ставлення працівників та роботодавців

до власного здоров'я та здоров'я оточуючих!

Основна теза: Захворів – сиди вдома. 

Не варто ризикувати власним здоров’ям та здоров’ям інших. 

  • У разі погіршення стану – потрібно звернутись до свого сімейного лікаря
  • Керівнику потрібно забезпечити недопущення перебування на робочому місці працівників з симптомами гострого респіраторного захворювання, підвищеної температури тіла та  особливо осіб, що повернулись з відпустки або з відрядження з країн, в яких були зареєстровані випадки COVID-19.

Діагностика. Як визначити на початкових стадіях коронавірус?

  • На початковій стадії коронавірус має такі ж симптоми, що і інші гострі вірусні захворювання. Визначити можуть тільки спеціальні тести. 
  • Найпоширенішими симптомами є головний біль, кашель, лихоманка та утруднення дихання, в деяких випадках - діарея або кон'юнктивіт. 
  • Новий штам коронавірусу може викликати тяжку форму пневмонії. В цьому його небезпека. 
  • Важливо! Вчасне діагностування. Так як за симптоматикою коронавірус нічим не відрізняється від інших вірусних хвороб, то важливо відразу звернутись до лікаря. Якщо ви протягом останні 14 днів повернулись із країни, в якій зафіксовані випадки коронавірусу або ж спілкувались із людиною, яка контактувала із тим, хто прибув до України з країн де зафіксовані випадки коронавірусу – відразу попередьте про це свого сімейного лікаря. Надалі - лікар має алгоритм дій, що робити.

Хто є групою ризику?

  • Перебіг хвороби залежить від імунітету людини. Вразливою групою є люди похилого віку та люди із хронічними хворобами і слабким імунітетом, вони більш схильні до розвитку важких захворювань. Також після фіксації випадків коронавірусу вразливою групою є медичні працівники. 
  • Контактна особа при випадку COVID-19 – особа, яка наразі не має симптомів, але яка контактувала, або ймовірно контактувала із особою, хворою на COVID-19. 

Особи, які мали прямий фізичний контакт з хворим на COVID-19

(наприклад, через рукостискання)

  • Особи, що мали незахищений прямий контакт із інфекційними виділеннями (наприклад через кашель, торкання використаних паперових хустинок голими руками тощо)
  • Особи, які контактували особисто з хворими на COVID-19 на відстані до 2 метрів та більше 15 хвилин
  • Особи, які перебували у закритому середовищі (наприклад, аудиторія, кімната для переговорів, зал очікування лікарні тощо) з хворими на COVID-19 на відстані до 2 метрів та більше 15 хвилин
  • Пасажири літака, які сиділи на відстані двох місць (у будь-якому напрямку) від хворого на COVID-19, супутники або особи, які надають догляд та члени екіпажу, що обслуговують в тій частині літака, де розміщений індексний випадок[4]

(якщо тяжкість симптомів або пересування хворого вказують на більш велику експозицію, контактними можуть вважатися всі пасажири секції або всі пасажири

Як можна заразитися, Як передається вірус?

  • Наразі відомо, що новий коронавіруспередається краплинним та контактним шляхами.
  • Вірус не циркулює у повітрі. Він не здатний переміщатись на далекі відстані. Він є тільки в крапельках, які людина видихає під час кашлю чи чханню. Відстань – це гарантія безпеки. Це фактор переривання епідемічного ланцюга. Тому, заразитись неможливо навіть від інфікованої людини, якщо ви не знаходитесь безпосередньо поруч із інфікованим (нагадуємо, це максимум – 1,5-2 м). 
  • На поверхнях вірус може жити близько 3 годин. Тому важливо дезінфікувати поверхні, ручки дверей і т.д. 
  • Переважає контактний шлях, коли вірус потрапляє на слизові оболонки носа, очей через руки або інші предмети (хустинку, рукавиці) після торкання до об’єктів (тварин, м’яса, риби, дверних ручок, поручнів), що забруднені виділеннями із дихальним шляхів хворого чи інфікованого.
  • Краплинним шляхом вірус передається від людини до людини під час кашлю або чхання у тісному контакті, коли утворюються краплі діаметром понад 5 мкм. Коронавіруси не здатні зберігати інфектогенність (заразність) під час передавання на далекі відстані. Тому тісним контактом вважають відстань менше 1 м.

Як довго вірус живе на поверхнях?

  • За попередньою інформацією вірус може виживати на поверхнях лише протягом 3 годин. Прості дезінфікуючі засоби можуть вбити вірус, унеможливлюючи зараження людей.

Рекомендації як убезпечити себе від зараження: 

  1. Ретельно і часто мийте руки з милом чи обробляйте їх антисептиком.

Миття рук з милом:

  • тривалість процедури — 20–40 с;
  • вода має бути теплою (комфортної температури), а не холодною чи гарячою;
  • обов’язкова процедура, якщо руки видимо забруднені, після приходу з вулиці, перед прийомом їжі, після відвідування туалету, якщо відсутній антисептик для рук;

Обробка рук спиртовмісним антисептиком:

  • спиртовмісний антисептик для рук — розчин із вмістом спирту 60–80% або із 2% хлоргексидину (інші засоби, що реалізують як «антисептик для рук», наприклад настій ромашки або розчини із 40% вмістом спирту, не є такими);
  • антисептик має покривати всю поверхню шкіри рук (в середньому на одну обробку слід використовувати 3 мл розчину, а це 24–27 «пшиків» кишеньковим диспенсером, тому рекомендовано його просто наливати в долоню);
  • тривалість обробки — близько 30 с;
  • особливу увагу приділіть нігтям (там накопичується найбільше бруду);
  • обов’язкова процедура в разі будь-яких контактів із (потенційно) забрудненими об’єктами;
  • у разі частого користування антисептиком застосовуйте крем для рук, щоб уникнути підсушування та утворення тріщин шкіри;
  • контролюйте доступ маленьких дітей до антисептика (він містить спирт і токсичний для прийому всередину).
  1. Уникайте скупчення людей.
  2. Якщо ви захворіли, залишайтеся вдома і зверніться до лікаря.
  3. Використовуйте захисну маску:
  • обов’язково — якщо захворіли і маєте респіраторні симптоми (кашель, нежить);
  • якщо перебуваєте у місцях великого скупчення людей — з метою додаткового захисту.

Використовуйте маску правильно:

  • вона має покривати ніс і рот;
  • вона має щільно прилягати, без відступів по краях;
  • заміняйте маску, щойно вона стала вологою;
  • не чіпайте зовнішню частину маски руками, а якщо доторкнулися, помийте руки з милом чи обробіть спиртовмісним антисептиком;
  • заміняйте маску щочотири години;
  • не використовуйте маску повторно.

Додаткові рекомендації працівникам на об’єктах харчування 

  • По термообробці необхідно суворо дотримуватись існуючих вимог до приготування страв. 
  • Миття посуду повинно проводитись строго по інструкції: 
    • видалення залишків їжі.
    • миття щіткою за температури води 50 градусів з миючими засобами.
    • миття з додаванням дез. розчину у іншій ємності (ванні).
    • ополіскування під проточною водою температурою не менше 65 градусів - це також в окремій ємності.
    • просушування на спеціальних полицях.

 



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.