КМДА Київська міська державна адміністрація


7 грудня 2016

Міський форум «Глобальні проблеми людства у контексті сучасного науково-технічного прогресу»

Міський форум  «Глобальні проблеми людства у контексті сучасного  науково-технічного прогресу»

2 грудня 2016 року на базі Ліцею № 100 «Поділ» проводився форум «Глобальні проблеми людства у контексті сучасного науково-технічного прогресу» для шкіл-учасників міжнародного проекту Асоційовані школи ЮНЕСКО.

Запрошені навчальні заклади сформували делегацію, яка складалася з учителя-координатора та 3-х учнів  8-10 класів (один на кожну секцію).

На форумі був присутній Третяк Кирило Олегович – кандидат історичних наук, керівник Управління забезпечення міжнародних зв’язків МЗС.

  Під час форуму працювали три секції: мовна, наукова та секція медицини й екології.

 Секція «Мовна»  (модератор Потушанська З.О.)

1)     Англійська мова як мова світового спілкування;

2)     Історичний огляд у часі і роль «світової мови» і її вплив на політичні та економічні союзи між державами;

3)     Мова як генофонд нації.

 Секція медицини й екології (модератор Кир’янова І.В.)

1)     Медицина й сьогодення;

2)     Екологічні проблеми сучасності й способи їх розв’язання

Секція «Наукова» (модератор Журибіда Т.І.)

1)     Проблеми забруднення довкілля нафтопродуктами та методи  розв’язання в сучасному світі;

2)     Основні тенденції розвитку світової енергетики;

3)     Створення нових матеріалів – необхідність нашого сьогодення.

 Під час секційної роботи учні демонстрували свої підготовлені роботи за обраною темою, після чого відбувалося їхнє жваве обговорення.

Після роботи в секціях учасники мали змогу проглянути тематичні кінофільми та  ролики про роботу Асоціації ЮНЕСКО, а також матеріали, які розкривають суть глобальних екологічних проблем.

Завершився форум нагородженням учнів, які виявили себе якнайкраще, презентували змістовні та цікаві роботи. Також пам’ятною грамотою були відзначені усі запрошені навчальні заклади.



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.