Протягм тижня діти вивчали кольори в предметах, що їх оточують. Це була весела навчальна гра, яскраві враження та закріплення знань. Діти вчилися «тримати фасон» - дотримувалися дрес-коду згідно кольору дня; знаходили потрібний колір в приміщенні, в предметах і підбирати кольорові слова, складали речення, відбирали слова, підкреслюючи певним кольором; малювали малюнки, ліпили фігурки, створювали колажі. Графік кольорового тижня був таким: понеділок– зелений, вівторок – червоний, середа – жовтий, четвер – синій, п’ятниця – різнокольорова. Тиждень був веселим, пізнавальним та яскравим.
- Департамент
- Нормативна база
- Закон України "Про освіту"
- Укази Президента України
- Листи та накази МОН
- Рішення Київради
- Розпорядження Київського міського голови
- Розпорядження КМДА
- Накази Департаменту
- Листи Департаменту
- Проекти нормативно-правових актів Департаменту освіти і науки, що підлягають оприлюдненню
- Листи ГУ Держсанепідслужби у м. Києві
- Постанови Кабінету Міністрів України
- Листи Президента України
- Діяльність
- Освіта
- Бюджет та Аналітика
- Зв'язки з громадськістю