Головна  →  Новини  →  2 листопада 2018

Тренінг-практикум від Київської МАН для освітян столиці: «Графологія: читаємо дитину за почерком»

Тренінг-практикум від Київської МАН    для освітян столиці: «Графологія: читаємо дитину за почерком»

2 листопада 2018 року відбувся тренінг-практикум «Графологія: читаємо дитину за почерком», в якому взяли участь керівники та вчителі закладів освіти столиці. Захід був організований Київською МАН в рамках проведення тижневого освітнього фестивалю управлінської майстерності «Kyiv EdFest».

Кожна дитина потребує індивідуального підходу, а це вимагає від педагогів набуття компетенцій та навичок в галузі діагностики психофізичних станів учнів.  І в цьому контексті значну допомогу надає наука графологія, вивчає відображення особистості в почерку. Цей зв'язок обумовлений тим, що моторні рухи руки утворюють почерк, управляються мозком і несуть на собі відбиток психічних процесів.

Під час тренінгу-практикуму від Київської МАН Марина Фоменко, медичний психолог, графолог, засновник «Першої Української Школи Графології», розповіла учасникам про можливості, які надає графологія для оцінки стану власника почерку, попередження складних ситуацій, які впливають на учня, виявлення сильних сторін особистості, які варто розвивати.

Учасники тренінгу-практикуму дізналися:

1. Що таке почерк і як він формується у дитини.

2. Що робити, якщо дитина погано (неохайно) пише.

3. Про що може розповісти почерк дитини.

4. Як робити діагностику почерку дитини за основними методами графологічного аналізу.

5. Основні та допоміжні практичні інструменти під час аналізу почерку (натиск, нахил, розмір, злиття та відокремлення букв, проміжок між словами та рядками тощо).

6. Аналіз форми написання певних літер для виявлення певних станів дитини (внутрішня непроявлена агресія, образи у відносинах з батьками, складнощі у спілкуванні з ровесниками, нестача фізичної активності, психологічні та фізіологічні розлади).

7. Дисграфія та дислексія. Основні ознаки цих відхилень. Як діагностувати ці стани за почерком дитини.

Значну увагу було приділено розгляду прикладів аналізу почерку дитини, формуванню у педагогів практичних навичок та прийомів щодо виявлення на ранніх стадіях психологічні та фізичні проблеми у дитини.

Сучасна педагогіка – це, перш за все, застосування в роботи із дітьми всіх доступних новітніх методів та інструментарію, що відповідають викликам часу, спрямовані на виховання сильної особистості, здатної творити та знаходити креативні рішення складних питань сучасності. І такі тренінги  є дієвих механізмом для набуття освітянами необхідних знань та практичного досвіду.   

 

 

Перейти до спискуВерсiя для друку