КМДА Київська міська державна адміністрація


12 лютого 2019

Доброчесність, прозорість, об’єктивність – головний результат контрольних робіт, проведених Київською МАН

Доброчесність, прозорість, об’єктивність –  головний результат контрольних робіт, проведених Київською МАН

Відповідно до наказу Департаменту освіти і науки від 29.10.2018 р. №655 «Про організацію та проведення І (районного) та ІІ (міського) етапів Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Київського територіального відділення Малої академії наук України (Київської Малої академії наук учнівської молоді) у 2018-2019 навчальному році»  Київською МАН було організовано проведення контрольних робіт з усіх базових дисциплін у форматі зовнішнього незалежного оцінювання.

При цьому вперше контрольні роботи з чотирьох базових дисциплін – біології, географії, історії, української мови та літератури проводились у форматі комп’ютерного тестування на порталі онлайн-тестування КНП «ОСВІТНЯ АГЕНЦІЯ МІСТА КИЄВА», яке забезпечувало організаційно-методичний та інформаційно-технічний супровід їх проведення. В написанні контрольних робіт в режимі онлайн-тестування з 26 січня по 02 лютого 2019 року взяли участь 885 учнів.

До організації та проведення контрольних робіт в форматі он-лайн тестування були залучені працівники 51 закладу загальної середньої освіти міста Києва, всі районні управління освіти та РНМЦ м. Києва. Скоординовані дії, тісна співпраця, налагоджена та ефективна комунікація всіх учасників процесу забезпечили високий рівень організації та проведення контрольних робіт у новому форматі.

Запровадження новацій у проведенні контрольних робіт з базових дисциплін у форматі онлайн-тестування дозволило мінімізувати вплив суб’єктивних факторів, забезпечити прозорість проведення та оперативність оприлюднення результатів – протягом 1 години після завершення тестування результати контрольних робіт вже були розміщені на сайті Київської МАН, що, в кінцевому підсумку,  підвищило довіру до результатів оцінювання під час проведення ІІ (міського) етапу конкурсу-захисту. Про це свідчать позитивні відгуки як самих учасників (учнів), так і  вчителів та керівників закладів освіти, на базі яких проводились контрольні роботи в форматі онлайн-тестування. Висловлювались пропозиції щодо поширення  такого формату на проведення контрольних з усіх базових дисциплін.

Головним результатом стали Доброчесність, Прозорість й Об’єктивність. Впевнені, що це саме те підґрунтя, на якому мають зростати майбутні українські нобелівські лауреати.

 



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.