- Від викладачів ІПО. Методичні рекомендації щодо дистанційного навчання за предметами
Ютуб канал ІПО Київського університету імені Бориса Грінченка
- Для вчителів різних спеціальностей
- Воротникова І.П.,Уманець В.О. Домашні завдання в умовах дистанційного навчання. Як запобігти перевтоми учнів і вчителів?
- Воротникова І.П. Особливості дистанційного навчання в умовах карантину
- Уманець В.О. Особливості дистанційного навчання в з використанням ресурсів MS Teams
- Дика Н. М. Спілкуємося українською вдома!
- Воротникова І.П. Для учнів 5-11 класів буде проведено вебінар «Як навчатися дистанційно? Відкриті ресурси»
- Воротникова І.П. Організація дистанційного навчання закладом освіти
- Гавронський В.В. Ютуб канал з використання цифрових інструментів
- Косик В.М. Ютуб канал Використання Mozabook на уроках
- Воротникова І.П. Ютуб канал. Використання цифрових інструментів
- Ютуб канал кафедри природничо-математичної освіти і технологій
- Гавронський В.В. Ютуб канал з використання цифрових інструментівна уроках фізики
- Сапсай І.В. STEM-освіта в умовах дистанційного та змішаного навчання
- Воротникова І.П., Косик В.М., Філоненко І.О., Олексюк О.А., Сапсай І.В. Забезпечення якості природничо-математичної освіти в умовах дистанційного навчання. Рекомендації до календарного планування.
- Рудик О.Б. і та ін. Оцінювання результатів навчання інформатики в умовах змішаного і дистанційного навчання
- Якунін Я.Ю. Інструменти для змішаного та дистанційного навчання хімії
- Косик В.М. Географія онлайн. Ресурси для дистанційного та змішаного навчання.
- Косик В.М., Паздрій В.Я., Задорожний О.В. Бізнес-симулятор ViAL+ на уроках економіки.
- Воротникова І.П., Олексюк О.А., Захарійченко Ю.О., Бігдан О.М. Особливості викладання математики та підготовки до ЗНО в умовах дистанційного навчання
- Назаров С.І.Трудове навчання і технології: організація дистанційних уроків
- Рак Л.М. Особливості викладання трудового навчання і технологій в умовах дистанційного навчання
- Для вчителів природничо-математичної освіти і технологій
- Ютуб канал кафедри природничо-математичної освіти і технологій
- Гавронський В.В. Ютуб канал з використання цифрових інструментівна уроках фізики
- Сапсай І.В. STEM-освіта в умовах дистанційного та змішаного навчання
- Воротникова І.П., Косик В.М., Філоненко І.О., Олексюк О.А., Сапсай І.В. Забезпечення якості природничо-математичної освіти в умовах дистанційного навчання. Рекомендації до календарного планування.
- Рудик О.Б. і та ін. Оцінювання результатів навчання інформатики в умовах змішаного і дистанційного навчання
- Якунін Я.Ю. Інструменти для змішаного та дистанційного навчання хімії
- Косик В.М. Географія онлайн. Ресурси для дистанційного та змішаного навчання.
- Косик В.М., Паздрій В.Я., Задорожний О.В. Бізнес-симулятор ViAL+ на уроках економіки.
- Воротникова І.П., Олексюк О.А., Захарійченко Ю.О., Бігдан О.М. Особливості викладання математики та підготовки до ЗНО в умовах дистанційного навчання
- Назаров С.І.Трудове навчання і технології: організація дистанційних уроків
- Рак Л.М. Особливості викладання трудового навчання і технологій в умовах дистанційного навчання
- Для вчителів української мови та літератури, зарубіжної літератури
- Дика Н. М., Глазова О. П. Як створити ефективний урок української мови в дистанційному форматі.
- Дика Н. М., Сафарян С.І. Проблеми дитячого читання та шляхи їх розв’язання під час карантину.
- Авраменко О.М. Як підготувати і провести цікавий дистанційний урок української літератури.
- Кузьменчук І.В., Мегедь І.В., Черніченко О.В. Дистанційне навчання зарубіжної літератури.
- Сафарян С.І. Домашні завдання із зарубіжної літератури в умовах дистанційного навчання.
- Для вчителів іноземної мови
- Жарікова Л.М., Співакова Л.О. Teacher talks.
- Шкіренко О.В. How to teach English remotely without stress (Як вивчати англійську мову без стресу).
- Лисиця О.М. 10 ways of working with flashcards online. h
- Мартиненко Н.М. Erfolgreicher Deutschunterricht im digitalen Zeitalter.
- Для вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін
- Дудар О. ЗНО. Готуймося разом! Давні слов'яни.
- Дудар О. ЗНО з історії. Готуймося разом!
- Дудар О. Вивчаємо історію в сімейному колі. Родинні історичні студії під час карантину.Вивчення навчального курсу
- Левітас Ф.Л. Вивчення навчального курсу "Історія Стародавнього світу" в 6 класі.
- Левітас Ф.Л. Особливості викладання курсу «Історія Середніх віків» у 7 класі.
- Ю.Малієнко. Формування в учнів 7 класів ключових та предметних компетентностей на уроках історії.
- Дудар О.В.Актуальні питання викладання історії України у 8 класі
- Кліменко Н.П. Уроки правознавства в умовах дистанційного навчання.
- Кліменко Н.П. Уроки з громадянської освіти в умовах дистанційного навчання
- Проєкт “Якість освіти”. Дудар О.В.Історія України у 8 класі. Робота з підручником
- Проєкт “Якість освіти”. Дудар О.В.Уроки історії в сучасній школі: реалії та перспективи
- Проєкт “Якість освіти”. Дудар О.В Історія - Тексти VS зображення
Вчителі про досвід реалізації дистанційне навчання
- Ходзицька І.Ю., вчитель трудового навчання ЗНЗ І-ІІІ ст. «СЗШ № 243»
Подільського району м. Києва Візуалізація навчального контенту - Кириченко О.О, вчитель трудового навчання школи І-ІІІ ст. № 238 Деснянського району м. КиєваФорми контролю знань та оцінювання навчальної діяльності учнів
- Пірог А.Г., вчитель трудового навчання гімназії 267Інтерактивна дошка «Padlet» - цікавий ресурс для мотивації учнів до навчання
- Рябих С.М., вчитель географії гімназії 267.Досвід викладання географії в умовах дистанційного навчання
- Черпак Ю. В.«Організація дистанційного та змішаного навчання фізичній культурі в закладах загальної середньої освіти».
- Бойко М.Classtime – сучасний та ефективний спосіб перевірки знань на уроках зарубіжної літератури.
Вебінар "Організація дистанційного навчання з математики за допомогою онлайн платформи GIOS"
Вебінар для учнів з питань дистанційної освіти (відео)
Вебінар для вчителів щодо організації дистанційного навчання (відео)