Ви можете:
- звернутись з письмовою заявою до приймальні Департаменту освіти і науки Київської міської державної адміністрації, яка розташована за адресою: м. Київ, бульв. Т. Г. Шевченка, 3, кімната № 405.
- надіслати лист поштою за адресою: 01024, м. Київ, бульв. Т. Г. Шевченка, 3
- надіслати електронне звернення на е-адресу: [email protected]. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним).
- Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
- Подання громадянином звернення, яке містить наклеп і образи, дискредитацію органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об'єднань громадян та їхніх посадових осіб, керівників та інших посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі та інших дій, тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством.
- звернутися до контактного центру КМДА з номерів мереж фіксованого зв'язку м. Києва за телефоном 15-51 (дзвінки сплачуються згідно тарифу оператора фіксованої мережі) або з мобільних телефонів за номером 205-73-37 (дзвінки сплачуються згідно тарифу оператора мобільного зв’язку)
Нормативно-правова база
2019 рік
Узагальнені дані про надходження звернень громадян за I квартал 2019 року
Узагальнені дані про надходження звернень громадян за IІ квартал 2019 року
Узагальнені дані про надходження звернень громадян за IІI квартал 2019 року
2018 рік
Узагальнені дані про надходження звернень громадян за I квартал 2018 року
Узагальнені дані про надходження звернень громадян за I півріччя 2018 року
Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 2018 рік
Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 3-й квартал 2018 року
2017 рік
Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 2017 рік
Статистика звернень громадян за 2013-2016 роки
Звіт інспекції навчальних закладів про роботу із зверненнями громадян за 6 місяців 2017 року
Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 2017 рік
2016 рік
Звіт Інспекції навчальних закладів про роботу із зверненнями громадян за 2016 рік
Звіт інспекції навчальних закладів "Про роботу із зверненнями громадян" за 9 місяців 2016 року
Звіт про роботу із зверненнями громадян за І півріччя 2016 року
Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 2013-2016 роки
Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 2016 рік
Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 3-й квартал 2016 року
Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 9 місяців 2016 року
Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 2-й квартал 2016 року
Узагальнені дані про надходження звернень громадян за І півріччя 2016 року
2015 рік
Звіт про роботу Інспекції навчальних закладів за 2015 рік
Про роботу із зверненнями громадян за 2015 рік
Про роботу із зверненнями громадян за І півріччя 2015 року
Аналіз звернень за січень-вересень 2015 (письмові)
Звіт про роботу із зверненнями за 9 міс 2015
Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 2015 рік
Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 3-й квартал 2015 року
Узагальнені дані про надходження звернень громадян за І півріччя 2015 року
Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 2-й квартал 2015 року
Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 1-й квартал 2015 року
Про роботу із зверненнями громадян за 2014 рік
Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 2014 рік
Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 2013 рік