Попереднього 2022/2023 навчального року для визначення можливих наявних прогалин у знаннях учнів ми з вами двічі (наприкінці І та ІІ семестрів) провели моніторингові дослідження у 8-х та 10-х класах з п’яти предметів: українська мова, історія, математика, фізика та хімія. За результатами було організовано та проведено компенсаторні заняття, індивідуальні/групові консультації для учнів упродовж канікул та під час освітнього процесу.
Зважаючи на те, що результати моніторингу є найкращим індикатором якості освітньої діяльності та своєрідним маркером ефективності витрачених зусиль та ресурсів, а також враховуючи академічну свободу вчителів, цього навчального року пропонуємо кожному педагогічному колективу самостійно провести діагностування, обравши оптимальний інструментарій для визначення можливих розривів та втрат у знаннях учнів.
У свою чергу Інститут післядипломної освіти Київського університету ім. Бориса Грінченка (Інститут) пропонує педагогічним колективам та вчителям методичний супровід щодо подолання освітніх втрат (діагностування, оцінювання, оптимізація навчальних програм, корегування календарно-тематичних планів, обрання форм роботи, методичний інструментарій тощо). Для отримання консультацій, напрацьованих Інститутом методичних матеріалів, проведення тренінгів, навчань тощо заявки необхідно надіслати на електронну адресу: [email protected].
Переконані, що довіра та повага до педагога – шлях до якісної освіти.
Разом наближаємо ПЕРЕМОГУ!