Головна  →  Новини  →  7 жовтня 2024

Синергія психологічної служби закладів освіти та фахівців (консультантів) інклюзивно-ресурсних центрів в рамках підтримки дітей з особливими освітніми потребами в закладах освіти під час інклюзивного навчання

3 жовтня 2024 року Департаментом освіти і науки проведено круглий стіл на тему «Синергія психологічної служби закладів освіти та фахівців (консультантів) інклюзивно-ресурсних центрів в рамках підтримки дітей з особливими освітніми потребами в закладах освіти під час інклюзивного навчання» за участі директорів та психологів інклюзивно-ресурсних центрів, спеціалістів районних управлінь освіти, фахівців науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи та ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти ІППО СУ імені Бориса Грінченка, практичних психологів закладів освіти.

Освітяни та психологи Києва обговорили актуальні питання здійснення психолого-педагогічного супроводу осіб з особливими освітніми потребами під час освітнього процесу. Основні питання, що обговорювалися:

-                особливості психологічного та соціально-педагогічного супроводу дітей з ООП  у воєнний час;

-                роль та функції практичного психолога у забезпеченні якісного інклюзивного навчання в закладі освіти;

-                професійні компетенції психолога як працівника у ЗЗСО та фахівця (консультанта) ІРЦ.

Також  начальник управління дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти Департаменту освіти і науки Олена Бохно розповіла про систему надання освітніх та корекційних послуг дітям з особливими освітніми потребами в м. Києві.

Нагадуємо, що у Києві 13285 здобувачів освіти (3,7% від загальної кількості дітей) - це діти з особливими освітніми потребами, які потребують психолого-педагогічного супроводу під час освітнього процесу. Особлива роль у здійснення такого супроводу відведена саме практичним психологам закладів освіти.

ФОТО

Перейти до спискуВерсiя для друку