Головна  →  Новини  →  1 червня 2019

Останній дзвоник з квестами, іграми та підготовкою до літніх канікул – півмільйона дітей, які навчалися за реформою НУШ, закінчили 1-й клас

Останній дзвоник з квестами, іграми та підготовкою до літніх канікул – півмільйона дітей, які навчалися за реформою НУШ, закінчили 1-й клас

Учні Нової української школи не лише навчаються за новими методиками в новому освітньому просторі, а й останній дзвоник проводять у прогресивному форматі – з іграми, квестами та веселощами. Але навіть у такій атмосфері діти вчаться – перед довгими канікулами вони мають запам’ятати правила безпеки на літньому відпочинку. Саме такий останній дзвоник пройшов у київській школі № 309 сьогодні, 31 травня 2019 року.

«Майже 450 тисяч першокласників завершили навчання цьогоріч. Вони працювали за новим Державним стандартом. Граючись, діти отримували знання та вчилися спілкуватися один з одним, аргументувати свою думку, виконувати спільні проекти та досліджувати різні природні явища з різних кутів зору. Мені дуже приємно, що вчителі свідчать про те, що саме за такою програмою діти розвиваються ще більш різносторонньо і ґрунтовно», – зазначила Міністр освіти і науки Лілія Гриневич.

Вона додала, що минулого року були значні інвестиції в новий освітній простір – понад 1 млрд гривень.

«Вчителі відзначають, що закупівля нового обладнання надзвичайно важлива для використання нових методик. Для першокласників 2019 року держава також виділила понад 1 млрд грн, щоб вчителі могли працювати з цими новими методиками у відповідних умовах і мали достатньо матеріалу, для того, щоб дітям було корисно і цікаво навчатися», – зауважила Міністр.

Вчителі 309 школи також запевняють, що продовження інвестицій у НУШ – надзвичайно важливе для подальшого проведення реформи.

«Коли ми вивчаємо «Я досліджую світ», нам необхідно завжди мати прилади для вивчення, для організації дітей. Наприклад, це і мікроскоп, і колби, і стаканчики спеціальні, щоб діти могли налити воду, якщо ми вивчаємо, наприклад, стани води. Якщо ми, приміром, досліджуємо ґрунт, у нас теж була така тема, нам треба було дітей організувати групами і показати кожному, як це відбувається. Коли ми, наприклад, садили цибульку разом із дітьми в ґрунті, то нам треба було організувати простір, організувати групи дітей», – пояснює вчителька 1-Т класу Ірина Трохименко.

Ця школа також є однією зі 100 по всій Україні, що пілотують НУШ, тому тут за новою програмою навчаються не лише перші, а й другі класи. За результатами 2-го року навчання вчителі відзначають, що нові програми значно покращують комунікативні навички дітей.

«Деякі діти мають досвід дитсадочка, деякі приходять з дому. Ми бачимо, що кожна дитина, яка особливо не мала такого досвіду широкого спілкування з дітьми, намагається все зробити сама або все тримати біля себе. Саме така робота в групі чи в команді дає можливість вчитися ділитися, навчитися співпрацювати з іншими, приймати власні рішення, оцінювати їх, пояснювати, чому вибір дитини є правильним та доцільним», – відзначає вчитель пілотного 2-А класу НУШ Алла Товстопльот.

Батьки спочатку з пересторогою ставилися до новацій, але в результаті побачили, що це працює і діти із задоволенням ходять до школи.

«Можна сказати, що ми дуже задоволені. Дуже задоволені методикою навчання дітей, дуже задоволені тими знаннями, які дійсно допомагають дітям у реальному житті. Адже дуже багато цікавого та корисного, що їм давали в школі та на уроках – це все дитина потім змогла застосувати в житті. Інколи й мені мій син розказував такі цікаві речі, на котрі я не звертала уваги. Дуже сподобалось, що дитина не боїться висловлювати свою думку, дитина може дуже спокійно знайти спільну мову будь з ким, а це їм допомагає у спілкуванні з однолітками. Відчувається, що діти дружні, вони дійсно працюють в команді, і навіть коли спостерігаєш їх гру в реальному житті один з одним, відчувається цей вплив наших вчителів пілотного класу», – повідомила мама учня пілотного класу НУШ Олена Зорич.

Загалом у столичній школі №309 сьогодні випустилося 9 перших класів, два з них – для дітей з вадами зору.

Автор фото та тексту - Міністерство освіти і науки України 

Перейти до спискуВерсiя для друку