20 листопада 2018 р відбудеться міська науково-практична конференція «Нова українська школа - новий дитячий садок».
З 24 вересня по 16 листопада в рамках підготовки до проведення міської науково-практичної конференції проводяться тренінги, практикуми, інтерактивний семінар, дискурси за напрямами:
- СЕКЦІЯ 1. «Автономний заклад»;
- СЕКЦІЯ 2. «Творчий педагог»;
- СЕКЦІЯ 3. «Сучасне освітнє середовище»;
- СЕКЦІЯ 4. «Педагогіка партнерства»;
- СЕКЦІЯ 5. «Дитиноцентризм».
До участі у заходах запрошуємо спеціалістів районних управлінь освіти, методистів районних науково-методичних центрів, керівників та вихователів-методистів закладів дошкільної освіти.
План проведення заходів у рамках Конференції:
Наказ Департаменту освіти і науки "Про проведення міської науково-практичної конференції "Нова українська школа - новий дитячий садок":
У рамках підготовки міської науково-практичної конференції «Нова українська школа-новий дитячий садок» 15 листопада 2018 року у приміщенні спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 57 з поглибленим вивченням англійської мови проведено засідання робочих груп з метою створення узагальнених матеріалів секційних засідань за напрямами:
- «Автономний заклад». Модератори: Дерінг Я.Я., Голенко Г.В. Учасники засідання: спеціалісти районних управлінь освіти та керівники закладів дошкільної освіти.
- «Творчий педагог». Модератори: Скрикун О.М., Степанішіна Н.В., Циганок А.М. Учасники засідання: вихователі-методисти закладів дошкільної освіти.
- «Сучасне освітнє середовище». Модератори: Лисенко Г.М., Ларіонова Л.А., Фоміна В.М. Учасники засідання: вихователі-методисти закладів дошкільної освіти.
- «Педагогіка партнерства». Модератори: Таран Н.О., Мєліхова М.К., Дуборець Н.П. Учасники засідання: керівники та вихователі-методисти закладів дошкільної освіти.
- «Дитиноцентризм». Модератори: Соловей О.Ю., Яркова О.В. Учасники засідання: керівники закладів дошкільної освіти.
Матеріали конференції:
- Про Конференцію;
- Автономія закладу освіти: від задуму до успішного втілення;
- Дитина ХХІ сторіччя: сила чи безсилля дошкільної освіти;
- Сучасний вихователь;
- Інклюзивне навчання - рівний доступ до якісної дошкільної освіти;
- Психофізіологія взаємодії в дошкільній освіті, як народжеється партнерство;
- Збалансованість складників розвивального середовища: цілісність та буття дитини;
- Формат змін дошкілля Києва: крокуємо разом