10 березня 2016 року відбулись чергові Загальношкільні батьківські збори
Головною темою зборів було питання особливостей виховання дітей, що досягли підліткового віку, вважаючи на зміни, що відбулись у суспільстві протягом останніх років, а саме - входженню суспільства в в еру інформаційних технологій.
Зокрема, заступник директора школи з виховної роботи Ірина Олександрівна Гончарук, що доповідаючи перед батьками, зупинились на особливостях виховання саме хлопчика-підлітка. З її доповіді присутні представники батьківських громад кожного з класів школи довідались не тільки про найпоширеніші загальні виховні проблеми, які виникають з хлопчиком-підлітком, а й отримали прикладні поради щодо вирішення таких проблем і, головне - щодо їх попередження.
Соціальний педагог школи Світлана Михайлівна Лопатюк ознаймила батьків з ймовірними загрозами школярам під час користування Інтернетом, користуючись яким діти не тільки відчувають себе самостійними та незалежними, відкривають нові можливості, але їх можуть спіткати не дуже приємні сторони віртуального світу - це доступ до так званого «дорослого» контенту та загроза школярам такого явища, як кібербулінг - тобто переслідування інших осіб з використанням сучасних електронних технологій: ІНТЕРНЕТу (електронної пошти, соціальних мереж, форумів, чатів, ICQ) та інших засобів електронної техніки – мобільних телефонів та смартфонів.
Батькам потрібно знати, що значною мірою так звана "підліткова" агресивність перемістилась останнім часом у віртуальний простір:
- замість того, щоб поставити підніжку, діти пишуть агресивну SMS;
- замість стусана залякують у соцмережі;
- замість насмішок і образ розповсюджують конфіденційні дані про дитину;
- замість пліток - створюють фальшиві профілі на різноманітних сайтах;
- замість колишнього дзвоника біля вхідної двері - тероризують нічними дзвінками та тощо.
Проблема у тому, що батьки не можуть піти до директора школи й попросити вжити заходів щодо хуліганів — в Інтернеті інші правила. Здавалося би, що тут такого — ну заважатимуть дитині спокійно сидіти в чаті чи гратися в онлайн-гру, але це все може привести до серйозних наслідків. Завдання батьків — вберегти дитину від подібного, або, якщо вже таке трапилося, мінімізувати моральну шкоду.

Ганна Олександрівна Маренкова, психолог школи, ознайомила батьків з результатами проведених нею досліджень серед школярів, зокрема - з результатами анкетування учнів 4-9 класів з метою виявлення лідерських якостей у школярів.
За результатами анкетування виявилось. що серед опитуваних учнів 5% дітей мають яскраво виражені лідерські здібності, переважна більшість опитуваних школярів - 89% можуть виявити риси лідера за певних обставин, але не прагнуть лідерства постійно і 6% учнів з 427 опитуваних не можуть бути лідерами ні за яких обставин, тобто це нерішучі та непевні у власних силах діти. Ганна Олександрівна розповіла батькам про висновки, яких вона дійшла аналізуючи отримані результати, вважаючи на кількість класів - 16 та кількість учнів - 427, що взяли участь у анкетуванні, у більшості класів є сформований колектив з одним лідером, і лише у декількох - лідерів двоє. І вже справа батьків та педагогів - на добре чи на зле будуть вести за собою класні колективи ці лідери.
Директор школи Олександр Едуардович Полторацький у своєму виступі розповів присутнім про основні напрями роботи педагогічного колективу школи за минулі три місяці. Він зазначив, що сучасна сім’я, на відміну від радянських часів, стає головною ланкою у вихованні дитини і саме сім’я має забезпечити дитині належні матеріальні та педагогічні умови для інтелектуального, фізичного, морального та духовного розвитку, саме батьки власним прикладом повинні сприяти вихованню дитини. а не подавати некорисні і навіть шкідливі приклади поведінки та спілкування.