Головна  →  Новини  →  27 квітня 2020

Дистанційне навчання дизайнерів у коледжі прикладних наук

У Київському фаховому коледжі прикладних наук студенти спеціальності "Дизайн" навчаються за п’ятьма освітніми програмами: дизайн одягу, дизайн взуття, дизайн трикотажних виробів, дизайн аксесуарів та графічний дизайн. 

Дистанційне навчання для студентів та викладачів творчого напряму стало викликом до змін, до нових можливостей з використанням сучасних технологій в освітньому процесі.

Викладачі спеціальних дисциплін практикують записи відео занять із розміщенням їх на особистих каналах на YouTube. Використовуючи платформу Google Classroom, педагоги створюють свої курси, організовують записи на них студентів, діляться з вихованцями необхідним навчальним матеріалом, викладають завдання для виконання, оцінюють завдання та організовують комунікацію між усіма учасниками. Застосовуючи Skype та Zoom зв'язок проводять відео конференції і консультації, а через Viber, Telegram студенти мають можливість отримати текстову або відео-відповідь на своє запитання. Використовуючи селфі-монопод з триногою викладачі проводять консультації до практичних та лабораторних робіт за допомогою Skype зв’язку. Виконані роботи у встановлений час студент надсилає викладачу на електронну почту.

Мета будь-якої творчої практики – підготовка студентів до професійної діяльності шляхом матеріалізації своїх дизайнерських ідей в ескізах, вдосконалення досвіду творчої роботи, розвитку образного мислення та творчих здібностей. На навчальних практиках студенти-дизайнери виконують свої роботи в таких програмах як Photoshop, CorelDrow, ShoeMaker Delcam.

З використанням дистанційних технологій студенти 4 курсу пройшли художньо-конструкторську практику. Для створення власного унікального стилю майбутні дизайнери знайомились з історією, культурою та архітектурою історичних міст світу, видатними художніми музеями, сучасними модними тенденціями, вивчали досвід роботи світових Будинків моди, відомих брендів в індустрії моди за допомогою інтернет-ресурсів та онлайн екскурсій. Творчі здобутки були представлені у вигляді звітів-презентацій.

За особистими спостереженнями викладачів активність, мотивація і навіть творча конкуренція між студентами помітно зросла, покращилась зацікавленість студентів в отриманні знань та їх результатах.

Педагоги циклової комісії дизайну продовжують вдосконалюватись та розвиватись в нових умовах задля покращення якості дистанційного навчання.

 

Перейти до спискуВерсiя для друку