Головна  →  Новини  →  26 травня 2020

Від креатора до тренд-аналітика: у столичному університеті імені Бориса Грінченка представили нову магістерську програму з продюсування цифрових медіапроєктів

Інститут журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка представив нову магістерську програму «Контент продюсування цифрових медіапроєктів», яка включає сучасні трендові дисципліни.

Зокрема, програма дасть змогу здобути компетентності для управління складними медіапроєктами, які передбачають багатоплатформність і використання цифрових можливостей контенту: мобільних додатків, мультимедійних книг, відеоігор, онлайн-курсів, веб-серіалів тощо. Курс допоможе залучати матеріальні і нематеріальні ресурси для реалізації і просування проєкту, а також отримувати прибуток.

Серед дисциплін: теорія мережевої комунікації, продюсування цифрових медіа проєктів, SMM-стратегії та інструменти, трансмедійний сторітелінг, моушн-дизайн, веб-аналітика. Завершується програма захистом проєкту. Сфера працевлаштування випускників: цифрові і корпоративні медіа, креативні індустрії.

Також в Інституті журналістики Університету Грінченка навчання на магістерських програмах здійснюється за такими спеціальностями та освітніми програмами: реклама та зв’язки з громадськістю; видавнича справа та редагування; інформаційна, бібліотечна та архівна справа; журналістика; медіа-комунікації.

Перелік необхідних документів для вступу – за посиланням: https://cutt.ly/NyP11wZ. Електронна пошта для консультацій: [email protected]

Перейти до спискуВерсiя для друку