Міжнародна онлайн-конференція з питань інклюзії в Київському коледжі прикладних наук
22 вересня з нагоди Міжнародного тижня глухих і Міжнародного дня жестових мов у Київському фаховому коледжі прикладних наук було організовано та проведено Міжнародну онлайн-конференцію «Освіта та розвиток комунікативних навичок осіб з порушеннями слуху в умовах пандемії»
Подія відбулася за підтримки Міністерства освіти і науки України, Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація), Всеукраїнської громадської організації інвалідів «Українське товариство глухих», міжнародних партнерів Коледжу та провідних навчальних закладів і громадських організацій України.
Вчені, педагоги, громадські діячі, перекладачі та адміністратори країн-учасниць конференції – України, Королівства Швеції, Республіки Польща, США та Республіки Еквадор, об’єднали свої зусилля задля обговорення актуальних питань освіти осіб з порушеннями слуху в період карантину, обміну досвідом та впровадження кращих світових практик інклюзивної освіти, розширення міжнародної співпраці та популяризації жестових мов. Загалом до участі в конференції приєдналося близько 230 спеціалістів з різних країн світу.
Унікальність конференції полягала в одночасному транслюванні виступів українською, українською жестовою, англійською, іспанською та американською жестовою мовами.
З вітальним словом до учасників конференції звернувся начальник відділу закладів вищої освіти, науки, прогнозування та аналізу цільових програм Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) Володимир Москаленко.
Спікерами конференції були фахівці:
- Коледжу Санта Фе, Флорида, США
- Вермонтського Університету в Берлінгтоні, Вермонт, США
- Інституту професійної підготовки ICAPVAL, Республіка Еквадор
- Європейського центру жестової мови, Королівство Швеція
- Польського товариства глухих у місті Лодзь
- Громадської організації «Об’єднання нечуючих педагогів» Українського товариства глухих
- Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Національної академії педагогічних наук України
- Київського фахового коледжу прикладних наук
Під час обговорення основну увагу було приділено викликам і проблемам, які виникли в інклюзії за період пандемії, новим моделям освітнього процесу, питанням міжнародного співробітництва в освіті глухих, соціалізації та психологічної адаптації осіб з порушеннями слуху.
Міжнародна зустріч розширила можливості для співпраці та сприяла збагаченню знань і досвіду в напрямку розвитку інклюзивної освіти, соціальної роботи, психологічної та викладацької практик.