У КНП "Освітня агенція маста Києва" провели дослідження із циклу вивчення стану дистанційного навчання. Участь взяли понад 100 тисяч респондентів: учні 5 ‒ 11 класів (40 459), їх батьки (49 018) та учителі (9 458)
Результати:
- Перші позиції серед онлайн-платформ, як і торік, утримують Zoom та Google classroom. Зменшилось використання сайтів шкіл, електронної освітньої системи «МійКлас» та Google Диск. Натомість поширення набуває HUMAN.
- Показники, пов’язані з проблемами зв’язку зросли вдвічі за рік. За відповідями 37% учителів серед їхніх учнів є ті, які не охоплені дистанційним навчанням. Проблеми зі зв’язком мають 29,8% учнів, відсутні технічні засоби у 8%. Також перешкодою на шляху здобуття освіти під час локладну є перебування учнів за межами Києва.
- Найбільше завдань учні отримують з математики, зокрема, алгебри, української та іноземної мов. Більше задають з історії, зарубіжної літератури, інформатики та більш як у два рази (в порівнянні з минулим роком) – з трудового навчання.
- Під час онлайн-уроків учні переважно виконують вправи з підручника. Третина учнів вказала на творчі завдання.
- Частка учнів, які отримують вчасно пояснення від учителя з усіх предметів, збільшилась на 6% у порівнянні з минулорічним дослідженням та становить 33, 7%.
- Майже 40% учнів навчаються понад три години дистанційно. Половина учнів добросовісно виконує домашні завдання. Кожний п’ятий - ігнорує навчання.
- Труднощі з навчанням значною мірою пов’язані з недосконалою комунікацією між учителями й учнями. За результатами трьох досліджень з’ясувалося, що інтерес до навчання неупинно знижується. На сьогодні так вважають 47% батьків проти 36% – у 2020 році.
- За рік скоротилась частка учителів (з 40% до 8%), яким бракувало досвіду дистанційного навчання.