7 квітня 2017 року о 13.30 на базі Київського міського будинку вчителя (вул. Володимирська, 57) відбулося нагородження переможців та учасників Конкурсу методичних розробок педагогічних працівників навчальних закладів м. Києва з формування культури гендеру в навчально-виховному середовищі.
З метою виховання в учнів гендерної рівності, підвищення ролі педагога як ініціатора та керівника формування компонентів гендерної соціалізації, підтримки та популяризації творчих напрацювань педагогічних працівників, спрямованих на гендерну соціалізацію учнів як складову навчально-виховного процесу з урахуванням проекту «Стратегії упровадження гендерної рівності та недискримінації у сфері освіти «Освіта: гендерний вимір – 2020» з 08 грудня 2016 року по 08 лютого 2017 року Департаментом освіти і науки, молоді та спорту, Інститутом післядипломної педагогічної освіти КУ імені Бориса Грінченка, за ініціативи Національної ради жінок України було проведено Конкурс методичних розробок педагогічних працівників навчальних закладів м. Києва з формування культури гендеру в навчально-виховному середовищі
Основними завданнями Конкурсу стали:
- розуміння педагогічною громадськістю необхідності інтеграції гендерної теорії та практики у зміст сучасної освіти на засадах диференційованого підходу;
- створення збалансованого гендерного середовища для соціалізації сучасного школяра (учня), закладання основ соціальних ролей для майбутнього життя;
- формування високих морально-етичних якостей підростаючого покоління, здатного до свідомого вибору та самореалізації, підвищення гендерної культури;
- поширення кращого педагогічного досвіду щодо гендерної соціалізації..
На участь у Конкурсі методичних розробок педагогічних працівників навчальних закладів м. Києва з формування культури гендеру в навчально-виховному середовищі подано 30 заявок. Матеріали подавалися для однієї з чотирьох категорій:
- для учнів 1 – 4 класів;
- для учнів 5 – 9 класів;
- для учнів 10, 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів.
Для участі в Конкурсі учасники подавали конспекти уроків, методичні розробки виховних заходів, колективних творчих справ, проектів, акцій тощо за тематикою Конкурсу. При оцінюванні методичних матеріалів увага приділятиметься розкриттю актуальності гендерного компонента в навчально-виховному процесі; вмінню виділяти проблеми, які постали перед сучасною школою у контексті гендерного виховання (актуальність, оригінальність, новизна, технологічність, грамотність).
Для організації та проведення Конкурсу було утворено журі, яке здійснило експертне оцінювання методичних матеріалів, поданих на Конкурс, забезпечило об'єктивність експертної оцінки конкурсних матеріалів та визначило переможців.
За результатом експертного об'єктивного оцінювання методичних матеріалів, поданих на конкурс журі визначило переможців.
Переможці та учасники Конкурсу нагороджено грамотами Департаменту освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та подарунками.
Вітаємо переможців та учасників Конкурсу!