Чи ефективно працюють органи управляння освіти в столиці?


Порівняння результатів опитування респондентів з Департаменту освіти та з районних відділів освіти виявило розбіжності в розумінні ними місії управління освітою. Так, фахівці Департаменту освіти вважають, що найкращими показниками їхньої роботи, є: якість освітніх послуг та професійний рівень педагогів у місті (діаграма 1). Натомість, фахівці районних управлінь освіти на перші місця, крім якості освітніх послуг, поставили упровадження інноваційних навчальних технологій в закладах освіти (діаграма 2). Не актуальним для фахівців районних управлінь освіти є такий важливий в наш час показник як конкурентносроможність випускників на ринку праці. Майже половина з них (46%) вважають, що кількісні і якісні показники учнів- переможців на конкурсах і олімпіадах можуть визначати ефективність їхньої роботи.
Діаграма 1. Розподіл відповідей на запитання: «На Вашу думку, за якими критеріями необхідно оцінювати ефективність роботи Департаменту освіти?», % (Департамент освіти)
Діаграма 2. Розподіл відповідей респондентів на запитання: «На Вашу думку, за якими критеріями необхідно оцінювати ефективність роботи районного управління освіти?», % (районне управління)
Отже, загалом співробітники Департаменту освіти та районних управлінь освіти високо оцінюють діяльність своїх організацій. Однак вважають, що необхідно реформувати систему роботи їхніх організацій. Серед першочергових заходів реформування – підвищення заробітної плати, надання можливості співробітникам самостійно вибирати форми підвищення кваліфікації, скорочення контрольно-наглядових функцій.