«Дошкілля у позашкіллі: вектори розвитку»
Опубліковано 17 лютого 2017 року о 16:24
фото
Запровадження ініціативи «Нова українська школа» вимагає від педагогів формування нових поглядів на роботу з дітьми передшкільного і дошкільного віку у позашкільних навчальних закладах. З метою удосконалення роботи з дошкільниками та розширення можливостей Київського Палацу дітей та юнацтва 16 лютого педагоги КПДЮ провели «мозковий штурм». У форматі «світового кафе» педагоги обговорили питання:
- I. Потреби цільової аудиторії
- Потреби сучасних дітей
- Потреби батьків
- Потреби педагогів
- II. Професійний стандарт педагога
- Необхідні професійні знання та уміння, володіння сучасними технологіями, знання сучасних цінностей та компетентностей «Нової школи»
- Особистісні характеристики педагога-позашкільника
- Хто є більш ефективним у Палаці: штатні працівники, за трудовим договором, інші ?
- III. Методичне забезпечення
- Яке програмне та методичне забезпечення потрібно педагогам?
- Які форми організації освітнього процесу є найбільш ефективними?
- Як досягти ефективної системи підвищення професійної компетентності педагогів-позашкільників?
- IV. Система роботи з дошкільнятами у Палаці
- Можливості і ресурси Палацу
- Побудова єдиного простору для дітей дошкільного віку. Як ви це бачите?
- Проблемні зони (точки болю) в робот і з дітьми перед шкільного віку.
За підсумками роботи було окреслено вектори розвитку дошкільної та передшкільної освіти у Палаці, визначено першочергові завдання для вдосконалення системи освіти дошкільнят відповідно до вимог сучасності.