Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Департамент освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
офіційний вебпортал

Наукове майбутнє «Гімназії «Столиця» - призери МАН

Опубліковано 24 лютого 2016 року о 12:11

Кагорта призерів та переможців Малої академії наук з «Гімназії «Столиця» поповнилась новими представниками навчального закладу. Активними учасниками заходів МАН та Всеукраїнського конкурсу-захисту  наукових робіт стали учні 9-А класу. Півроку під керівництвом досвідчених фахівців-предметників – учителя історії Олександра Святославовича Охріменка та учителя української мови і літератури Людмили Михайлівни Чекмарьової, вони тренувалися захищати свої науково-дослідницькі роботи, відпрацьовували техніку ораторської майстерності, вивчали принципи ведення ефективної наукової дискусії, проводили психологічні тренінги. Було обрано теми відповідно до секцій – історія та українська мова.

Така напружена робота дала свої плоди: перемогу у престижному районному змаганні здобули троє юних дослідників гімназії «Столиця». Ганна Головащук з роботою «Односкладні речення в романі Василя Шкляра «Маруся» отримала призове місце на районній олімпіаді в секції «Українська мова», Владислав Деркач з роботою «Репрезентація влади у портретах Карла V Габсбурга» та Ксенія Бінд – «Фреска «Різдво Діви Марії» Софійського собору як історичне джерело» у секції «Історія» отримали призові місця та  були делеговані на міський етап конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт Малої академії наук України.

Публічний захист наукових досліджень учнів – хвилююча мить, до якої учитель і учень готувалися спільно не один місяць. На педагогічних зустрічах і семінарах освітяни часто обговорювали особливості та актуальні питання організації, підготовки, проведення, написання і захисту науково-дослідницьких робіт учнівської молоді.

Креативно, водночас, дотримуючись вимог наукової комунікації, висвітлити перед членами журі та юними колегами у секціях основні результати роботи – нелегке завдання. Але дев’ятикласники впорались.

На питання журі: «Як вплинув на вас процес написання роботи?» кожен говорив відверто. Так, Ксенія Бінд завдяки роботі МАН навчилась збирати та аналізувати інформацію, робити висновки, презентувати дослідження у вигляді виступу, доводити свою точку зору в рамках наукової дискусії. На думку Владислава Деркача, робота МАН допомогла учасникові стати більш відповідальним і зосередженим. Його підтримує і Ганна Головащук, для якої перші кроки у науковому дослідженні почалися з аналітичної роботи великого обсягу інформації і джерел.

А Євген Шарапов, призер ІІ (міського) минулорічного Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН (секція «Екологічно безпечні технології та ресурсозбереження» базова дисципліна «Фізика»), розповів, що знімає втому і стрес, розв’язуючи задачі з фізики.

Ту справу, яку робить Мала академія наук, важко переоцінити. Вона дає путівку в наукове життя найбільш перспективним людям нашої держави – учнівській молоді. МАН дає юним дослідникам змогу вступити у бажаний навчальний заклад і реалізувати свої наукові досягнення. Тож, головне – рух уперед, самовдосконалення і прагнення змінити на краще свою країну. 


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux