Проведення фестивалю STEM-предметів


«Майбутнє – за технологіями, а майбутнє технологій – за вчителями нового формату!» Під таким гаслом за ініціативи управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації для педагогічних працівників району природничо-математичного циклу 13-17 березня проводиться фестиваль STEM- предметів «Science on Stage» («Наука на сцені»).
Провідна ідея:
- обмін досвідом роботи педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів району щодо застосованих освітніх технологій та методів навчання вчителів природничо-математичного циклу, а також обмін ефективними ідеями поліпшення викладання та мотивації учнів щодо вибору предметів природничо-наукового циклу в якості майбутньої професії;
Очікувані результати:
- активізація інтересу учнів до науки;
- спільна проектна діяльність;
- створення бази даних вчительських інновацій.
Протягом означеного періоду будуть організовані майстер-класи, круглі столи, виїзні семінари до лабораторії Малої академії наук, практичні заняття для педагогів та учнів району.
13 березня 2017 року в школі І-ІІІ ступенів №138 з поглибленим вивченням природничих наук відбулося урочисте відкриття фестивалю за участю представників відділу STEM-освіти ІМЗО МОН України, а саме: Патрикеєвої О.О., начальника відділу, Черноморець В.В., завідувача сектору освітніх досліджень, Лозової О.В., завідувача сектору науково-методичного забезпечення.
Начальник управління освіти Шевченківського району Ярова Є.В. висвітлила стратегічне бачення розвитку STEM-освіти району. Петрова О.Ю., завідувач РНМУ, окреслила шляхи реалізації STEM-освіти під час викладання природничо-математичних наук.
Професор кафедри біофізики ННЦ «Інституту біології та медицини» КНУ імені Т.Г. Шевченка Жолос О.В. наголосив на підвищенні ролі вчителі щодо формування дослідницьких навичок учнівської молоді.