Розширене засідання педагогічної ради «Перші кроки впровадження оновлених програм у початковій школі. Реалії сьогодення» в спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням іноземних мов № 220 міста Києва


02 листопада 2016 року в спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням іноземних мов № 220 міста Києва відбулося розширене засідання педагогічної ради «Перші кроки впровадження оновлених програм у початковій школі. Реалії сьогодення» за участю директора Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Фіданян О. Г., начальника управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації Полторак Г. М., методиста районного науково-методичного центру Горпенко Л. М.
До участі у педагогічній раді були запрошені вчителі початкових класів навчальних закладів: спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням української мови та літератури № 260 та ліцею № 227 імені М. М. Громова.
У своєму вступному слові директор Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Фіданян Олена Григорівна зазначила, що освіта дійсно потребує змін. Вже зроблені перші кроки до «Нової української школи», а тому сьогодні дуже важливо почути «живу» думку вчителя-практика, зробити аналіз досягнень та невдач.
Начальник управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації Полторак Галина Миколаївна висловила думку, що реформа української школи, безумовно, потрібна. Одним з найважливіших питань є розвантаження навчальних програм як початкової, так і основної та старшої школи. Необхідно видалити з програм зайву інформацію, усунути дублювання предметів та тем.
У ході заходу відбулися цікаві творчі дискусії між вчителями з питань реформування початкової освіти в сучасних умовах, особливостей викладання навчальних предметів початкової школи, змін у навчальних програмах з іноземної мови. Було проведено цікаве експериментально-методичне дослідження, під час якого кожен із присутніх зміг уявити себе першокласником та відчути ті проблеми, які постають перед учнем у перші дні навчання.
Гостру полеміку викликали такі нововведення, як використання простого олівця для навчання письму першокласників, нормативи оцінювання навчальних досягнень учнів, питання перевірки вчителем учнівських зошитів ручкою зеленого кольору.
Методист районного науково-методичного центру Горпенко Людмила Миколаївна у своєму виступі звернула увагу присутніх на необхідність створення персоніфікованого педагогічного простору для кожного учня у сучасній українській школі.
Цікавий матеріал діагностичного дослідження адаптації дітей-першокласників до навчання у школі представила психолог Жабровець А. О.
Педагогічна рада дійшла висновку, що реформування початкової освіти, безумовно, необхідне. Вже зроблені перші кроки, але запитань ще залишається більше ніж відповідей.