Відбувся круглий стіл «Впровадження електронних освітніх ресурсів в систему початкової школи» в рамках Всеукраїнського педагогічного експерименту «Розумники» (Smart Kids)


Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 08.05.2014 № 564 «Про проведення дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою «Розумники» (SmartKids) на базі загальноосвітніх навчальних закладів України», педагогічні колективи експериментальних майданчиків працювали над реалізацією ІІ етапу дослідно-експериментальної роботи.
Про «Результати впровадження Всеукраїнського педагогічного експерименту «Smart Kids» в початковій школі», доповіла С.Г. Литвинова, завідувач відділу технологій відкритого навчального середовища Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, науковий керівник проекту «Розумники» (Smart Kids)» і зазначила, що у цьому проекті реалізується не тільки дитиноцентриський, а й компетентнісний підходи. Саме електронні освітні ігрові ресурси дають можливість вчителю початкових класів застосувати компетентнісні завдання на кожному уроці, що було позитивним й дало поштовх до розширення експерименту.
О. Кохан, директор ТОВ «Видавництво «Розумники» розказав про перспективи розвитку Всеукраїнського педагогічного експерименту «Smart Kids» у 2016-2017 навчальному році і продемонстрував статистичні дані щодо прогнозованої кількості нових навчальних закладів та відкриття нових класів в закладах, які вже є учасниками експерименту.
«Важливим у проведенні дослідно-експериментальної роботи є інтеграція новітніх технологій в освітній процес і моніторинг впровадження. Саме моніторинг впровадження дає можливість виокремити ті напрямки використання планшетів у початкових класах, які зручні учням, вигідні батькам і результативні для вчителя», зазначила, В.М. Косик, начальник відділу цифрової освіти, фінансової грамотності та навичок підприємництва Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» МОН України.
У дискусії О.М. Китайцев і Н.І. Перегуда, завідувачі секторів відділу цифрової освіти, фінансової грамотності та навичок підприємництва Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» МОН України наголосили, що «Використання електронних освітніх ресурсів у початковій школі є невід’ємною складовою сучасного освітньо-розвивального середовища початкової школи, і невід’ємним атрибутом навчального процесу, що потребує наявності педагогічно й науково виважених методик їх використання».
О.М.Мельник, асистент наукового керівника проекту «Smart Kids» презентувала методичні рекомендації щодо використання технологій «Smart Kids» у початковій школі.
На круглому столі було затверджено план роботи з вчителями-учасниками проекту на 2016-2017 навчальний рік та план розвитку й розширення проекту.