Всеукраїнський форум «Бренд освітньої установи: від задуму до популярності»


24 березня 2018 року у Київському Університеті імені Бориса Грінченка відбувся перший Всеукраїнський форум «Бренд освітньої установи: від задуму до популярності». Інноваційний захід об’єднав близько 100 представників освітніх інституцій (вчителі, директори шкіл, викладачі та керівники прес-служб вищих навчальних закладів) з різних куточків України: Києва, Харкова, Луганська, Чернігова, Одеси, Житомира, Вінниці, Авдіївки.
Робота форуму розпочалась із вітального слова директора Інституту журналістики Університету Грінченка Галини Горбенко, яка у своїй промові розказала про ідею стоверення такого заходу для освітян.
“Наш форум покликаний стати творчий інноваційним майданчиком для обміну досвідом між експертами-практиками та предстаниками освіти щодо публічності, відкритості, медіаграмотності кожного освітянина та кожної освітньої установи”, - відкрила панельну дискусію Галина Горбенко .
В якості експертів панельної дискусії виступили, Тетяна Гузенко, начальник управління інформаційної політики та комунікацій Департаменту суспільних комунікацій КМДА; Олена Воскобойнікова-Гузєва, член Президії Української бібліотечної асоціації, консультант SAIUP – проекту сприяння академічної доброчесності в Україні, доктор наук із соціальних комунікацій; Ганна Онкович, український науковець, лінгводидакт, медіапедагог, дослідник у галузі медіа-освіти, доктор педагогічних наук, професор Київського медичного університету УАНМ; Галина Піскорська член Національної спілки журналістів України, експерт в галузі інформаційної безпеки, кандидат історичних наук, доцент Інституту міжнародних відносин КНУ імені Тараса Шевченка.
Під час панельної дискусії експерти обговорили, як новий Закон України «Про освіту», зокрема стаття 30: «Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти.» вплине на впровадження інформаційної відкритості в освітніх установах та які виклики вже постали.
Форум продовжився серією майстер-класів в режимі нон-стоп з провідними експертами, викладачами та практиками.
Серію майстер-класів відкрив тренер Олександр Курбан, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю, який визначив тему свого практичного тренінгу як «SMM-технології у просуванні бренду освітньої установи». Він зауважив: «Бренд має бути природнім, а не штучним. Його стилем потрібно жити, і створювати таким, яким його хоче бачити цільова аудиторія» На питання, які стосувалися формування бренду відповідала Тетяна Даценко, Завідувач НМЦ інформаційно-рекламної та профорієнтаційної діяльності Університету Грінченка.
Паралельно стартував в мультимедійній аудиторії майстер-клас Маргарити Нетреби “Мистецтво презентації”. На початку тренерка поділилася своїми секретами створення успішної презентації, а другій частині майстер-класу освітяни отримали практичний інструментарій для подальшої професійної діяльності.
Професійний режисер та організатор масових заходів Олена Пінчук в рамках свого майстер-класу “Роль EVENT-заходів для популяризації освітньої установи” ознайомила учасників з детальним рецептом успішного бренду.
Тренери «А-студії» Мар'яна Ангелова та Тамара Куцай свій майстер-клас «Створення відеоконтенту освітньої установи» розпочали не традиційно: вони відразу запросили освітян до професійної телестудії, що методом занурення відразу показати весь процес роботи над відеоконтентом.
Команда тренерів майстер-класу «ЗМІ освітньої установи» Володимир Литвиненко та Лариса Масімова поділитися власним унікальним досвідом створення незалежного онлайн-газети.
Тренер Оксана Одаренко розповідала учасникам як в сучасних умовах слід публічно, грамотно та безпечно працювати онлайн в рамках свого майстер-класу “Медіабезпека та медіаграмотність”.
В компютерному класі під пильном наглядом досвідчених ІТ-тренерів Оксани Буйницької, Смірнової Валерії та Олександра Кантура працювала група освітян, які обрали майстер-клас “Розробка та підтримка веб-сайту освітньої установи”
Завершальним майстер-класом був “Брендинг”, в якому до досвідчених експертів долучилася молодь – студенти страших курсів Університету Грінченка Карина Борзаківська, студентка ІV курсу та Вадим Степаненко, студент VI курсу. Вони презентували свої успішні освітні бренд-кейси, над якими активно працювали протягом навчання в Університеті.
День заходу був насичений яскравими виступами, змістовними презентаціями, професійними консультаціями.
За підсумками Форуму всі учасники отримали сертифікат про проходження інтенсивної одноденної тренінгової програми. А також ділилися своїми враженнями та думками на ярмарці ідей.
Вадим Слюсар, доцент кафедри філософії Житомирського державного університету імені Івана Франка: «Сьогодні ніхто не вчить керівників навчальних закладів створювати рекламні кампанії, тому добре, що завдяки вашому форуму ми можемо відвідати такі майстер-класи»
Максим Білецький, вчитель спеціалізованої школи №17 м. Києва: «Бренд – це обличчя. Це те, що дозволяє певному навчальному закладі вирізнитися серед інших. І це те, за що я буду триматися».