Головна  →  Новини  →  1 листопада 2014

Пройшла Всеукраїнська зустріч лідерів учнівського самоврядування у Києві

       

  Представники Київської міської ради старшокласників взяли активну участь у Всеукраїнському зборі лідерів учнівського самоврядування загальноосвітніх навчальних закладів, що проходив у столиці в період з 28 по 30 жовтня 2014 року. Учасниками збору стали представники 24 регіонів України. Більше 100 найактивніших, найкращих членів обласних, районних, міських, селищних дитячих парламентів, рад, асоціацій разом з координаторами зустрілися, щоб поділитися досвідом своєї роботи, презентувати найцікавіші проекти та здобутки, спланувати подальшу стратегію розвитку та діяльності Всеукраїнської ради старшокласників.

          Кожна делегація мала можливість розповісти про реалізацію проектів, спрямованих на підтримку української армії, поранених військових, турботу про сім’ї переселенців зі Сходу країни та АР Крим. Зокрема, лідерами Києва були презентовані:

  • проект "Ім’я героя на карті України" Дарницької ради старшокласників "СТРІЛА", мета якого – підтримка та допомога військовим, що перебувають на лікуванні  в Центральному госпіталі прикордонної служби України;
  • проект "Від серця до серця" районного об’єднання старшокласників "ДНІПРО", спрямований на підтримку переселенців зі Сходу країни, які мешкають в санаторії "Джерело" (Пуща-Водиця).

          Київська делегація разом з Голосіївською радою старшокласників та лідерами Сумської області підготували для учасників збору гру-квест «Єдина країна» по території Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді. Команди із задоволенням мандрували по маршруту, творчо та натхненно виконували завдання, знайомились. Переможцем квесту стала делегація Обласної ради дітей Київщини. 

          Ввечері лідери стали учасниками творчого вечора-знайомства, підготовленого делегацією Харківського дитячого обласного парламенту. Під час заходу Київська міська рада старшокласників виконала пісню «Слово Лідер», що вже давно стала візитною карткою дитячих активістів столиці. Весь зал дружньо підспівував киянам.

          Наступний день розпочався у Державному Центрі позашкільної освіти, працівники та вихованці якого підготували для гостей концертну програму та цікавий квест. Потім київська делегація провела для всіх пішохідну екскурсію центром міста.

          По обіді учасників збору гостинно приймав Київський Палац дітей та юнацтва. Під час круглого столу обговорили та презентували проекти національно-патріотичної спрямованості. Про свою діяльність розповіли представники громадських організацій: Спілки української молоді, «ПЛАСТу», Асоціації гайдів України, ГО «MoKoLaD» та учасники збору, члени обласних делегацій.  

          Ввечері у залі НЕНЦу відбувся конкурс на краще знання української історії та національних традицій, організований лідерами Київської області. Яскравим фіналом заходу став блискавичний флеш-моб від усіх учасників збору "Це моя земля".

30   жовтня для лідерів були проведенні тренінги:

  • "Фандрайзинг у діяльності дитячих об’єднань" (тренер – Наталія Шпиг, кандидат пед. наук, науковий співробітник лабораторії дитячих об’єднань Інституту проблем виховання НАПН України);
  • "Основи таймменеджменту або Як все встигати" (тренер – Артем Рижак, президент ГО "Спілка ініціативної молоді");
  • "Поведінка в екстремальних ситуаціях" (тренер – Роман Загорняк, лідер-випускник 2008 року, член ГО "MoKoLaD").

          Протягом збору ініціативна група лідерів та координаторів працювала над проектами, які під час підведення підсумків зустрічі були запропоновані до реалізації Всеукраїнській раді старшокласників.

          Збір ще раз довів, що країна має молодих лідерів, які не тільки мають достатній рівень знань, а й здатні якісно і своєчасно організовувати діяльність учнівської організації, приймати відповідальні й нестандарті рішення, керувати дитячим колективом, розподіляти обов’язки в команді відповідно до ситуації.

          Учнівське самоврядування сьогодні варто розглядати як джерело сили молодіжного загалу, його прагнення внести свій вклад не тільки у процес особистісної соціалізації, а й у глобальні перетворення в окремій громаді, загалом в державі.

 

 

Перейти до спискуВерсiя для друку