Головна  →  Новини  →  9 жовтня 2020

Реалізація проєкту «Музейна педагогіка в освітньо-культурному просторі Києва: досвід, проблеми, перспективи» триває!

Реалізація проєкту «Музейна педагогіка в освітньо-культурному просторі Києва: досвід, проблеми, перспективи» триває!

На початку жовтня фахівці Київської Малої академії наук взяли участь у роботі VІІІ науково-практичної конференції «МУЗЕЙНА ПЕДАГОГІКА – проблеми, сьогодення, перспективи». Сучасний ігровий простір музею: можливості і перспективи», співорганізаторами якої виступили Національний Києво-Печерський історико-культурний заповідник, Національна академія педагогічних наук України, кафедра ЮНЕСКО «Неперервна професійна освіта ХХІ століття», Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Національний Києво-Печерський історико-культурний заповідник, Науково-навчальна лабораторія музейної педагогіки Львівського національного університету імені Івана Франка.

 Київська Мала академія наук у 2019 році започаткувала проєкт «Музейна педагогіка в освітньо-культурному просторі Києва: досвід, проблеми, перспективи», який здійснюється в рамках Міської комплексної цільової програми «Освіта Києва. 2019–2023 рр.» та підпрограми «Позашкільна освіта». Участь у цій конференції є одним із заходів, що реалізуються у рамках цього проєкту. Підтримку проєкту надає також Національна спілка краєзнавців України.

У своєму виступі на конференції керівниця секції історії України відділення історії  Київської МАН,  докторка історичних наук, провідна наукова співробітниця Інституту історії України Національної академії наук України Руслана Маньковська зауважила, що Київська Мала академія наук учнівської молоді є моделлю позашкільного закладу ХХІ століття та середовищем для розвитку інтелектуальної молоді міста, зазначила актуальність інтеграції інноваційних педагогічних технологій та музейних практик  в пізнавально-навчальний кластер позашкільної освіти для творчого розвитку та виховання особистості, формування «людини музейного типу», проведення досліджень з використанням музейних фондів, організації інтелектуально-творчого дозвілля та здійснення професійної орієнтації.  

До збірнику матеріалів конференції увійшла стаття керівниці секції педагогіки відділення філософії та суспільствознавства Київської МАН Лариси Карчиної: «Практика і досвід впровадження інноваційних засобів навчання музейної педагогіки в діяльності Київської МАН». За творчу працю і досягнення в розвитку музейної справи в Україні їй була вручена Грамота Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН  України.

Музеї України є невичерпним джерелом як духовного, так і інтелектуального збагачення, і Київська МАН надає великого значення тому,щоб це джерело використовувалось якомога ефективно.

Перейти до спискуВерсiя для друку