Головна  →  Новини  →  12 листопада 2014

Про Всеукраїнський семінар у навчально-виховному комплексі «Мрія»

06-07 листопада 2014 року на базі спеціального навчально-виховного комплексу "Мрія" Деснянського району відбувся Всеукраїнський семінар на тему: «Роль навчально-реабілітаційних центрів у створенні регіонального та корекційно-реабілітаційного освітнього простору для дітей з особливими освітніми потребами».

Захід був організований спільно Міністерством освіти і науки України,
Міністерством соціальної політики України, Всеукраїнським громадським об’єднанням  «Наукове товариство інвалідів, «Інститутом соціальної політики», кафедрою ортопедагогіки та реабілітології ІКПП НПУ ім. М.П.Драгоманова. Метою семінару було  підвищення компетентності фахівців щодо освіти та реабілітації дітей з обмеженнями життєдіяльності та компетентності батьків дітей щодо навчання у різних навчально-реабілітаційних центрах.

           

 В семінарі брали участь директор Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Фіданян Олена Григорівна, головний спеціаліст відділу освіти дітей з особливими потребами Міністерства освіти і науки України Симоненко Тетяна Василівна, президент ВГО «Наукове товариство інвалідів «Інститут соціальної політики» Шевцов Андрій Гаррійович, начальника управління освіти Деснянської РДА в м. Києві, керівники та представники обласних управлінь освіти з різних регіонів України, які опікуються питаннями освіти осіб з особливими потребами;, представники громадських організацій та фондів.

           

Освітяни з усієї України обговорили актуальні питання організації навчально-реабілітаційного процесу, інноваційні тенденції, форми та методи реалізації психолого-педагогічного та корекційно-реабілітаційного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, поділились досвідом роботи з батьками дітей з порушеннями розвитку. Фахівці СНВК "Мрія" підготували виставку спеціальної літератури, методичних посібників та дитячих робіт, провели цікаві майстер-класи з презентацією досвіду використання пісочної терапії, формування навичок письма, соціально-побутового орієнтування, реабілітації дітей з надскладними фізичними вадами, театру музичного та фізичного виховання (музика Желєзнових), корекційної роботи з дітьми з розладами спектру аутизму, особливостей логопедичної допомоги при дизартрії та корекції дрібної моторики на уроках трудового навчання. Спеціалісти обговорили важливі питання впровадження інклюзії в сучасний навчально-виховний процес.

             

 

Перейти до спискуВерсiя для друку