Головна  →  Новини районів  →  30 березня 2021

STEM весна-2021: Моя майбутня професія - програміст

29 березня 2021 року в рамках проведення марафону творчих ідей "STEM весна-2021" в 4-В класі спеціалізованої школи І ступеня № 322 з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району Києва (класовод Петренко Ольга Борисівна) відбувся захід "Моя майбутня професія - програміст", який організувала вчитель інформатики Єгорова Ірина Володимирівна.

Про свою професію в онлайн режимі розповів випускник школи Єгоров Олексій. Він розказав учням, чим займається програміст, про переваги даної професії. Робота програміста — це розробка програмного забезпечення. Потрібно оволодіти основами програмування і алгоритмів, вибрати мови програмування, на яких ви будете писати код, оволодіти загальними поняттями цієї професії.

Наразі на ринку праці спостерігається підвищений попит на програмістів. Водночас, професійних фахівців сфери інформаційних технологій явно недостатньо. Оскільки попит на програмістів значно перевищує пропозицію, роботодавці пропонують їм високі конкурентні заробітні плати. І така тенденція простежується в усіх країнах світу. Безперечно, програмістами не народжуються, ними стають. Тому Олексій звернув увагу учнів на шкільні предмети, які знадобляться для опанування професії, це інформатика, математика та фізика. Хоча це і є пріоритетними предметами, але не можна нехтувати й іншими дисциплінами.

Адже спочатку треба закінчити школу, а потім, так як у багатьох вакансіях присутній обов’язковий критерій — вища освіта, університет. Для оволодіння професією програміста потрібне також знання англійської мови. Олексій розповів про напрямки спеціалізації програмістів, але головне, що він підкреслив, для того щоб стати висококваліфікованим програмістом треба мати бажання займатися цією професією, тоді мрія обов'язково здійсниться. "У наш цифровий вік, де вплив комп’ютерів на наше життя стає дедалі більшим, така професія, я впевнений, є хорошим вибором", - сказав Олексій.

Діти із задоволенням і цікавістю слухали Олексія, а потім задавали йому запитання. І треба відмітити, що деякі запитання були настільки професійними, що здивували навіть Олексія, діти вже в 4-ому класі так цікавляться професією та володіють термінологією.

 

Перейти до спискуВерсiя для друку