Головна  →  Новини  →  18 лютого 2022

Майдан – наша Пам’ять та Гідність

17 лютого у День єднання, який було проголошено задля того, щоб всі Українці об’єднались на тлі ескалації напруги та з нагоди Дня пам’яті Героїв Небесної Сотні та вшанування подвигу учасників Революції Гідності, вихованці відділення філософії та суспільствознавства, разом із педагогами, відвідали Національний меморіальний комплекс Героїв Небесної Сотні – Музей Революції Гідності.

Відбувся інтерактивний захід «Майдан – наша Пам’ять та Гідність». У музеї Свободи школярам розповіли про події листопада 2013 року – лютого 2014 року, що відбувались тут, в серці Києва, в серці нашої Батьківщини. Ким та які були ті, кого надалі назвуть Героями-Янголами!

Герої Небесної Сотні – це символ нової України, з новими цінностями та орієнтирами. Але водночас вони є уособленням історично непереборної сили духу, притаманної українській нації. Задля належного усвідомлення масштабу їх подвигу ще потрібен час, адже цей масштаб є надто великим. Важко осягнути одразу всі грані цього Діаманту духу.

Потім учасники заходу подивились документальні відео Революції Гідності. Під час інтерактивного спілкування вихованці Київської МАН обговорювали питання: Що варте нашої боротьби? Як стати Гідним Громадянином, поборником української культури, носієм миру і свободи у світі? Як вберегти і не дати сплюндрувати ті цінності та громадянські Свободи, за які гинули у 2014 році? Чому так важливо Пам’ятати? Як ми розуміємо Свободу? Що значить творити себе на основі цінностей демократії?

Символічним став сьогоднішній день, що об’єднав минуле і теперішнє. Загрози лишились, напруга знову увійшла до серця кожного Українця. Але МИ – Єдині у своїх прагненнях та поступу. І ми переконані, що тільки через демократичні цінності, гідність, єдність та патріотизм наша Україна є, була, й буде Батьківщиною для кожного Українця, основою його життя.

Захід відбувся у рамках освітньо-культурологічного проєкту  «Музейна педагогіка в освітньому просторі: проблеми, сьогодення, перспективи».

 

 

 
Перейти до спискуВерсiя для друку