Головна  →  Новини  →  3 квітня 2014

«Обдарованість – Зірка дивовижних здібностей і талантів»

«Обдарованість – Зірка дивовижних здібностей і талантів»

«Обдарованість – Зірка дивовижних здібностей і талантів»

         Відповідно до наказу управління освіти Оболонської районної у місті Києві державної адміністрації від 01.10.2012 р. № 714 «Про створення стажувальних майданчиків для впровадження системи роботи з обдарованими дітьми в закладах освіти Оболонського району» реалізується Програма «Обдаровані діти», затверджена рішенням вченої ради Інституту обдарованої дитини НАПН України (Протокол № 8 від 19 вересня 2012 р.). 

         У 2014 році метою впровадження формувально-моніторингового етапу Програми «Обдаровані діти» є активізація механізму індивідуальної підтримки талановитих та інтелектуально обдарованих дітей та педагогів, створення системи їх психолого-педагогічного супроводу, відповідно до упорядкованого банку даних.    

         Важливим заходом цього етапу стане започаткування в районі нових форм роботи: Дитячі наукові клуби малих відкривачів (для дітей віком від 5 до 10 років); Товариства юних науковців (для учнів 5-7 класів);  Наукові товариства обдарованих учнів (для учнів 8-11 класів), що буде важливим кроком у створенні інтегрованого освітнього простору нової елітної освіти для інтелектуально здібних та обдарованих дітей.

        

«Перші підсніжники»

         У відділі обдарованої дитини управління освіти Оболонської районної у місті Києві державної адміністрації стартував пілотний проект – Дитячий науковий клуб малих відкривачів (ДНК МВ).

         У березні 2014 р., як весняні квіти, відкрилися перші клуби малих відкривачів у стажувальних майданчиках дошкільних навчальних закладів освіти Оболонського району. Метою їх є забезпечення наукової насиченості змісту дошкільної освіти для дітей з підвищеним рівнем пізнавальної активності.

         Головним лейтмотивом у створенні клубів став вислів китайського філософа Конфуція «Скажи мені – і я забуду, покажи мені – і я запам’ятаю, дай мені діяти самому – і я зрозумію». Саме тут навчання через дослід стане реальністю. В дошкільних навчальних закладах розгорнулися справжні лабораторії, в яких діти роблять маленькі дива, спостерігають та переконуються, що в світі є ще і дуже цікава наука.

         Кожен клуб має свою назву, девіз, логотип, Статут, що являє собою збірник правил поведінки маленьких експериментаторів у клубі.

         На кожному засіданні дошкільники мають змогу самостійно  провести 5-7 дослідів (фізичних, хімічних, природничих, тощо), дізнатись про закономірності та зв’язки живої та неживої природи  а також реалізувати свою внутрішню потребу до пізнання.

         Творча група керівників-опікунів клубів розпочала свою роботу над створенням сценаріїв річного циклу засідань клубу малих відкривачів.

Перейти до спискуВерсiя для друку