Кожна людина володіє невід'ємним правом на радість. Реалізація людиною цього права – якісне проживання життя, гармонія взаємодії зі світом та іншими людьми, опанування потенціалу своїх переживань, розвиток здібностей до позитивних змін. Такі провідні психолого - педагогічні ідеї є основою розвиваючої технології психолого – педагогічного проектування «Радість розвитку».
7 дошкільних навчальних закладів Святошинського району успішно впроваджують технологію в роботі з дітьми дошкільного віку. Так, 636 малюків - святошинців охоплені експериментально – дослідним проектом «Радість розвитку».
6 лютого 2015 року в дошкільному навчальному закладі № 390 відбулось засідання творчої групи з реалізації розвиваючої технології психолого – педагогічного проектування «Радість розвитку». Учасниками зібрання стали вихователі – методисти, вихователі та психологи дошкільних навчальних закладів - експериментальних майданчиків (ДНЗ №№ 199, 203, 249, 390, 785, 789, НВК «Обрій»), методисти РНМЦ Олена Іванюк та Любов Зражевська. Соціальні та психолого – педагогічні умови процесу впровадження освітньої технології висвітлила Олена Хартман, психолог Міжнародного науково – методичний центру перспективного педагогічного досвіду, старший науковий співробітник лабораторії психології дошкільника Інституту психології Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України.
Гаслом зустрічі стало переконання педагогів у необхідності втілення ідеї технології «3 П»: ПІЗНАТИ, ПІДРИМАТИ, ПРИЙНЯТИ ДИТИНУ ТАКОЮ, ЯК ВОНА Є, в життя кожної дошкільної родини.