Головна  →  Новини районів  →  23 квітня 2015

Формування національно свідомої особистості на етапі переходу до нових освітніх стандартів

Формування національно свідомої особистості на етапі переходу до нових освітніх стандартів

 У спеціалізованій школі № 252 імені В.Симоненка 15.04.2015р. відбувся семінар керівних кадрів освіти Оболонського району м. Києва на тему «Система роботи педагогічного колективу школи над методичною проблемою «Формування національно свідомої, компетентної, соціально інтегрованої в сучасному суспільстві особистості в умовах спеціалізованої школи на етапі переходу до нових освітніх стандартів».

     В роботі семінару взяли участь: 

  • начальник управління освіти  Вахнюк Н.М.;
  • заступник начальника  Яценко Р.В.;
  • директор НМЦ  Каторгіна  Л.І.    

                                                                                                   

    На  семінарі виступили:

  • директор  школи  Преподобна О.О. з доповіддю «Система формування  національно свідомої, компетентної, соціально інтегрованої в сучасному суспільстві особистості в умовах спеціалізованої школи на етапі переходу до нових освітніх стандартів»;
  • заступник директора з НВР Ус Н.І. з доповіддю « Шляхи впровадження науково-методичної теми педагогічним колективом школи»;
  • заступник директора з НВР Кривицька М.Т. з доповіддю «Система формування національно свідомої особистості в умовах спеціалізованої школи».

     На семінарі було проведено екскурсію до музейних експозицій В.Симоненка та запропоновано майстер-клас «Виготовлення українських оберегів».

     Заключним етапом семінару стала літературно-музична композиція «Україно! Ти – моя молитва» (поезія В.Симоненка і сьогодення).

     Після семінару  відбулося обговорення та підведення підсумків. Були отримані відгуки від учасників про якість проведення цього заходу та думки щодо подальших перспектив. Усі відзначили  новизну обраної теми та ґрунтовне її розкриття, належну організацію, структурованість семінару, доброзичливу та  дружню атмосферу.

 

                                                                     

 

 

                                               

Перейти до спискуВерсiя для друку