Головна  →  Новини  →  25 квітня 2014

Практичний семінар у гімназії №86

Практичний семінар у гімназії №86

17 квітня 2014 року на базі гімназії №86 “Консул” відбувся науково-практичний семінар “Упровадження наративного підходу в навчально-виховному процесі гімназії”. У роботі семінару взяли участь понад сто учасників: представники Інституту психології імені Г.С.Костюка, Інституту педагогики НАПН України, методисти науково-методичного центру  та освітяни Печерського району.

         Із вітальним словом до присутніх на пленарному засіданні  звернулась директор гімназії Т.В.Мельник. Тетяна Володимирівна висвітлила завдання дослідно-експериментальної роботи і шляхи реалізації  поставлених завдань педагогічним колективом навчального закладу.

         У ході роботи були розглянуті питання застосування наративного підходу як одного із засобів модернізації навчально-виховного процесу, суті і можливостей наративної психології, наративного потенціалу життєвої практики учнів. Основні тези теоретичних досліджень і результати практичних напрацювань запропонували до уваги присутніх   член-кореспондент НАПН України, доктор психологічних наук, професор Інституту психології ім. Г.С.Костюка Чепелєва Н.В., кандидат історичних наук Єрмаков І.Г., заступник директора з навчально-виховної роботи  Боброва С.Й..

         Секційна частина роботи семінару тривала за чотирма напрямками: іноземні мови, природничо-математичні дисципліни, українська філологія, початкова школа. Учасники мали можливість ознайомитись із методиками, які розробили і використовують у своїй практиці вчителі навчального закладу. Перегляд фрагментів уроків, моделювання навчальних ситуацій, презентація учнівських робіт, інтерактивне спілкування надали творчого імпульсу всім, хто брав участь у роботі.

         Прийоми наративної педагогики, як зазначили учасники семінару, можуть суттєво вплинути на підвищення мотивації до навчання, сприятимуть розвитку критичного мислення, самоідентифікації учнів у сучасному світі. Представники наукових установ та навчальних закладів району запропонували продовжити співробітництво для узагальнення та поширення досвіду гімназії.

Перейти до спискуВерсiя для друку