Сучасне динамічне життя спрямовує педагогів на творчість та вимагає від освітян інноваційної діяльності шляхом науково-дослідницьких та проектних технологій. Насамперед, така діяльність можлива у навчальному загальноосвітньому закладі, у якому педагогічний та учнівський колективи експериментують, апробують чи впроваджують нові педагогічні ідеї, теорії, технології.
Прикладом є творчий підхід вчителів англійської мови гімназії „Прем’єр” Галини Миколаївни Кулі та Євгенії Геннадіївни Готовицької.
Основним напрямом у роботі цих вчителів іноземних мов є комунікативний підхід у вивченні мови. Тож вони креативно працюють, застосовуючи не тільки класичні методи, а й новітні технології, такі як метод проектів, рольові ігри, драматизацію, «мозковий штурм», роботу в парах та групах, використовують аудіо-та відеоматеріали.
Вже понад 10 років столична гімназія „Прем’єр” плідно співпрацює з видавництвами Oxford University Press, Longman та бере активну участь у роботі сумісної україно-американської програми „International language Programs” („ILP”).
Одним із резервів інтенсифікації навчально-виховного процесу з іноземної мови є створення єдиної системи урочної і позаурочної роботи з предмету. Вивченню іноземних мов учнями та поглибленню і вдосконаленню навчально-методичних навичок вчителів сприяють проекти та програми, головна мета яких – зорієнтувати учнів на подальший розвиток та удосконалення здібностей шляхом диференціації навчально-виховного процесу, формувати стійкий інтерес до знань та практичної діяльності, а також впроваджувати нові педагогічні технології з метою розвитку здібностей учнів та підвищення їхньої зацікавленості у вивченні іноземних мов.
Досвід вчителів Галини Кулі та Євгенії Готовицької свідчить про те, що вивчення будь-якої програмної теми може бути продовжене в позакласній роботі. Позакласні заняття узагальнюють вивчений матеріал, доповнюють його, демонструють учням результати оволодіння мовою і сприяють подальшому удосконаленню умінь і навичок. Учителю важливо вибрати ті із них, які найбільш допомагають у вирішенні практичних, загальноосвітніх і виховних завдань.
Результатом спільної праці стали традиційні святкування автентичних американських свят. Серед них найпопулярніше – Halloween. Гості гімназії, батьки, викладачі україно-американської програми Шейлин Крістонсен, Елема Мікл, Рейчал Дай,Сара Робінсон, Джесіка Крістіан, Лімфе Петерсон та інші – підготували і провели це свято з урахуванням усіх традицій.
А святкові конкурси, розваги, вікторини стали не тільки прикрасою свята, а й допомогли поринути у справжню атмосферу All-Hallows-Even.
Гімназія „Прем’єр” вже понад 10 років впроваджує поглиблене вивченням англійської мови, яке ґрунтується на розмовних практиках з носіями мови.
Пріоритетним напрямом роботи гімназії був і залишається — вивчення іноземних мов: англійської, німецької, російської, іспанської, італійської. Учні мають можливість спілкуватися з носіями англійської мови (американської, британської), а також підготуватися до здачі іспиту для отримання міжнародних сертифікатів КЕТ, РЕТ, FCE.