Головна  →  Новини районів  →  22 березня 2016

Семінар Створення інноваційного освітнього середовища в школі майбутнього

17 березня 2016 року,  відповідно до плану методичної роботи з педагогічними кадрами, у школі було проведено  семінар «СТВОРЕННЯ  ІННОВАЦІЙНОГО  ОСВІТНЬОГО  СЕРЕДОВИЩА  В  ШКОЛІ МАЙБУТНЬОГО»

Завдання семінару:

• розвивати практичні навички та вміння педагогічних працівників  знаходити шляхи формування інноваційного освітнього середовища в школі;

• сприяти розумінню вчителями  того, що формування інноваційного освітнього середовища  – це певна система стратегічних дій керівництва зокрема  та педагогічного колективу в цілому;

• допомогти педагогам  усвідомити, що самоосвіта вчителя є необхідною умовою його професійного зростання;

• спонукати педагогів до самоосвіти як шліху професійного й особистісного самовдосконалення.

Доповідь «Самоосвіта як умова професійного зростання педагога» представила увазі колег заступник директора школи з навчально-виховної роботи С. Г. Бабич-Куриляка.

  Світлана Григорівна детально розповіла колегам про важливість стимулювати в собі потреби й мотиви, що спонукають учителя до самоосвіти , про напрямки самоосвіти педагога та про джерела для реалізації потреби у самоосвіті.

Вчитель початкової школи Галина Федорівна Семенчук у своїй доповіді ґрунтовно дослідила «Складники процесу самоосвіти учителя» та запропонувала власні висновки щодо конкретних видів діяльності, які, на її думку,  складають процес самоосвіти чи безпосередньо сприяють професійному зростанню вчителя.

Вчитель початкової школи Наталія Олександрівна Трофімова у своєму виступі приділила особливу увагу колег до важливості систематичного підходу та планування при організації самоосвітньої діяльності  вчителя з метою «Досягнення найбільшої ефективності результатів самоосвіти».

Вчитель Лариса Олегівна Шевченко, розвиваючи тему «Продуктивності процесу самоосвіти» вчителя,  запропонувала увазі колег власні наробки щодо ефективного планування самоосвітньої роботи – «алгоритм роботи вчителя за індивідуальною схемою самоосвіти».

Підводячи підсумки змістовного семінару, директор школи Олександр Едуардович Полторацький, ще раз підкреслив, як необхідну умову професійного розвитку, взаємозв’язок особистісного та професійного розвитку й саморозвитку учителя

Перейти до спискуВерсiя для друку