Головна  →  Новини  →  18 травня 2021

Інститут журналістики Університету Грінченка презентує нову бакалаврську програму

Інститут журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка продовжує впроваджувати нові дисципліни і освітні програми для підготовки універсального конкурентноспроможного фахівця. Так, під час цьогорічної вступної кампанії абітурієнти матимуть змогу вступити на нову бакалаврську освітню програму «Ведучий телевізійних програм».

Студенти опанують навички роботи в кадрі та на сцені, знайдуть унікальне звучання свого голосу і напрацюють своє перше професійне портфоліо в центрах компетентностей Інституту журналістики Університету Грінченка. Процес навчання базується на інноваційних наукових та практичних методиках із використанням сучасних технологій завершеного циклу виробництва авторського аудіовізуального твору.

Серед дисциплін: майстерність ведучого в кадрі, стиль та імідж ведучого телепрограм, акторська майстерність, мистецтво відеоблогерства, цифрові комунікаційні інструменти, сценарна та редакторська справа, основи операторського мистецтва, основи режисури аудіовізуального твору тощо. Випускники зможуть обіймати наступні посади: ведучий програми, фахівець телевізійного мовлення, диктор, редактор на телебаченні тощо.

Нагадаємо, що минулого року в Інституті відбувся перший набір на нову магістерську програму «Контент продюсування цифрових медіапроєктів». Програма надає змогу студентам здобути компетентності для управління складними медіапроєктами, які передбачають багатоплатформність і використання цифрових можливостей контенту: мобільних додатків, мультимедійних книг, відеоігор, онлайн-курсів, веб-серіалів тощо. Вивчення дисциплін цієї програми допоможе майбутнім фахівцям залучати матеріальні і нематеріальні ресурси для реалізації і просування проєкту, а також отримувати прибуток.

Серед дисциплін: теорія мережевої комунікації, продюсування цифрових медіа проєктів, SMM-стратегії та інструменти, трансмедійний сторітелінг, моушн-дизайн, веб-аналітика. Завершується програма захистом авторського проєкту. Сфера працевлаштування випускників: цифрові і корпоративні медіа, креативні індустрії.

 
Перейти до спискуВерсiя для друку