Адаптація талановитої молоді у дослідницьку діяльність МАН
До Дня науки в Україні та в рамках ХІV Всеукраїнського фестивалю науки, 14 травня 2020 року відбувся науково-практичний онлайн-семінар «Адаптація обдарованих дітей у дослідницькій діяльності МАН».
До участі у заході долучились 100 осіб освітянської та наукової спільноти. Географія педагогів була широкою: Київ, Львів, Ізмаїл, Черкаси, Кривий Ріг, Суми, Хмельницький та багато інших міст та містечок.
На такому почесному зібранні Київську Малу академію представляли: Карчина Лариса Яківна, завідувач відділу навчально-виховної роботи, керівник секції педагогіки відділення філософії та суспільствознавства Київської Малої академії наук учнівської молоді; Кот Тетяна Юріївна, завідувач відділення філософії та суспільствознавства, керівник секції правознавства відділення філософії та суспільствознавства Київської Малої академії наук учнівської молоді, та вихованка секції педагогіки відділення філософії та суспільствознавства Ковач Ольга, учениця 10 класу Спеціалізованої загальноосвітньої школи № 200 ім. Василя Стуса міста Києва, яка стала наймолодшим учасником комунікації. Вони виступили зі своїми презентаційними доповідями, в яких основними меседжами були такі: висвітлення діяльності Київської МАН як фронтира освітніх інновацій, інтеграція дослідницьких навичок вихованців та екстраполяція у практичну площину; роль Київської МАН у житті та задоволенні освітніх потреб учнів-членів МАН, що презентувала та продемонструвала Ольга Ковач.
Обговорення, аналіз і допомога в розв’язанні проблем всебічної та адаптивної соціалізації нового покоління молодих інтелектуалів; психологічна підтримка та науковий супровід юних дослідників; створення прогресивного освітнього середовища для учнів – членів МАН; педагогічні аспекти, нові шляхи та підходи до дослідницької діяльності – ось лише деякі з питань, які піднімались та обговорювались.
Події у сучасному світі довели, що людина завжди має бути готовою до стрімких злетів та падінь, до незручних обставин, до нових викликів, непередбачуваності та доленосних рішень. І виклики, які ставить перед нами сучасність, не потрібно сприймати як проблеми, вони мають стати шляхами винайдення нових підходів –врахування поведінкових патернів нової генерації майбутньої наукової еліти держави – вихованців Київської МАН.