Дистанційна робота у Київському фаховому коледжі прикладних наук
Реалії карантину як ніколи актуалізували образ освітянина, який швидко й гнучко перелаштовується на новий формат роботи. Співробітники Київського фахового коледжу прикладних наук максимально зосередилися на ефективній організації робочого процесу в умовах дистанції.
Наразі в Коледжі у повній мірі реалізовано дистанційний режим навчально-виховного процесу. Роботу здобувачів освіти організовано за звичним розкладом на платформі Google Classroom. Лекції, консультації, інструктажі викладачі проводять за допомогою таких інтернет-ресурсів: Moodle, Skype, Zoom, Viber/Telegram, WhatsApp.
Системно налагоджено дистанційний формат адміністративних нарад, які проходять у режимі скайп-конференцій щопонеділка. За графіком, з дотриманням усіх атестаційних процедур, відбулися й засідання атестаційної комісії Коледжу, під час яких було розглянуто 15 справ педагогічних та науково-педагогічних працівників.
У режимі Non-Stop триває потужна самоосвітня робота викладацького складу. На різноманітних вебінарах, курсах, тренінгах, відкритих лекціях співробітники вивчають алгоритми роботи в умовах дистанції, розглядають тактики і стратегії ефективної комунікації, підвищують кваліфікацію за основним фахом, опановують навики української жестової мови та удосконалюють англійську. Насамперед відзначимо вебінари: «Організація дистанційного навчання у кризових умовах: за результатами 1-го тижня»; «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину»; «Використання онлайн-тестів для організації дистанційного навчання в умовах карантину»; «Проєктна діяльність в умовах дистанційного навчання та карантину»; «Як ефективно вивчити англійську мову за три місяці»; «Практикум з Міжнародних Стандартів Фінансової Звітності: основні принципи подання та розкриття інформації відповідно до МСФЗ»; «Академічна доброчесність» та онлайн-курси: «Ефективні презентації»; «Критичне мислення для освітян», «Діалог та медіація: Шлях до порозуміння», «Осмислені і переосмислені».
Усі ділянки роботи «перезавантажено» й переорієнтовано на новий формат, який ще більше активізував роботу колективу, сприяв появі нових форм комунікацій і ґрунтовних самоосвітніх напрацювань.