«Дистанційне навчання: соціологічне опитування учнів» - наукові публікації вихованців Київської МАН
У Всеукраїнській газеті «Освіта і суспільство» № 1-2 2021 року, яка виходить за підтримки Національної академії педагогічних наук України, в розділі «Наукові пошуки юних» надрукована стаття вихованки секції педагогіки КПНЗ «Київська Мала академія наук учнівської молоді» Анастасії Кириченко «Дистанційне навчання:соціологічне опитування учнів».
У статті авторка підіймає тему дистанційного навчання як єдину альтернативу очній формі навчання, що забезпечила взаємодію всіх учасників освітнього процесу та виконання навчального плану під час локдауну у зв’язку з епідемією COVID-19.
Також визначено ставлення українських учнів та їхніх батьків до дистанційної освіти. Анастасія провела анонімне соціологічне онлайн опитування з метою з’ясування переваг та недоліків цієї форми навчання, які можуть відіграти важливу роль у модернізації та удосконаленні очної форми здобуття освіти.
Наукові публікації у фахових виданнях – це одна з унікальних можливостей, котрі юні дослідники можуть отримати у Київській МАН, адже загалом щороку вихованці академії наук стають авторами понад 30 таких статей! Такий досвід переконливо доводить, що наша «дитяча» наука сягає «дорослих» вершин!