Дистанційне опанування мистецтва флористики
Професійна освіта столиці виконує одне із основних завдань сучасної освіти – соціальну адаптацію дітей з особливими освітніми потребами.
Так, у Київському регіональному вищому професійному училищі будівництва здобувачі освіти з особливими потребами навчаються професіі «Флорист, квітникар, озеленювач», успішно опановуючи мистецтво надавати гілкам і квітам друге життя. Жодна флористична виставка не обходиться без давнього японського надбання - ікебани.
Комфортне соціальне середовище, створене педагогічним колективом, дає можливість повністю розкрити власні здібності і таланти учнів, що проявляються у натхненних творчих роботах, виконаних під час дистанційного навчання.
На цей раз перед юні флористи отримали завдання - розробити ескіз власної композиції в уявному куточку відпочинку. Скільки фантазії і терпіння потрібно, щоб створити неповторні шедеври з квітів та інших матеріалів! У цьому допомагають попередні замальовки, ескізи, зроблені на уроках спеціального малювання під керівництвом освічених та досвідчених педагогів.
Разом з тим, відсутність живого співу пташок, свіжого подиху природи, кольорових фарб мальовничих місць маленької батьківщини, куди воліють поїхати учні після карантину - не перешкода. Завдання успішно виконано!
До речі, у цьому 2019/2020 навчальному році заклад освіти вперше здійснює випуск здобувачів освіти інклюзивної групи з професії «Флорист, квітникар, озеленювач».