Фестиваль творчості «З Україною в серці» у гімназії №191 міста Києва


Упродовж березня в гімназії пройшов Фестиваль творчості під гаслом «З Україною в серці».
Фестиваль творчості проводиться з метою вдосконалення змісту, форм та засобів виховної роботи на кращих традиціях українського народу, формування гармонійно розвиненої особистості шляхом залучення дітей до активної діяльності з вивчення історичної та культурної спадщини, природного різноманіття рідного краю, ознайомлення з об’єктами заповідного фонду України.
Два тижні вирувало справжнє свято української пісні, казки, танцю, думки, філософії життя. Це момент тісного єднання дитячих, батьківських та учительського колективів.
П’ятикласники мандрували знайомими і незнайомими куточками нашого міста, відвідували найвизначніші місця та пам'ятки. За підсумками проекту провели історичний брейн – ринг «Київ – місто моє", складали пазли, відшукували історичні пам'ятки, згадували історичні факти та дізнавалися про невідомі цікавинки. Презентувавши проект «Київ - театральний» надали можливість поринути, усім присутнім на виставі, у дивовижний світ театрального мистецтва.
Учні 6 класів досліджували календарні свята та обрядовість українців, влаштували мандри в часі . В основі літнього обрядового циклу лежить культ рослинності та магія заклинання майбутнього врожаю, культ сонця та культ померлих. Головними моментами осіннього циклу були звичаї, приурочені до завершення збору врожаю чи повернення худоби з літніх пасовищ. Обряди зимового циклу пов'язані не тільки з періодом очікування весни як часу сівби, а й з давніми міфами про народження Всесвіту. Разом із пробудженням природи від зимового сну починається цикл весняних свят, що супроводжується піснями, іграми, хороводами.
Семикласники провели зустріч у літературній кав’ярні, де у теплій дружній атмосфері згадували літераторів, з якими зустрічались раніше: Ганну Чубач, Павла Браницького, Марину Павленко, Сашка Дерманського, Олексія Полосіна. Читали власні поезії та прозові твори, демонстрували малюнки. Інші учні паралелі досліджували кінематографічне мистецтво, результатом якого стало створення власного мультиплікаційного фільму. Діти змогли спробувати себе у ролі сценаристів, операторів, звукорежисерів, режисерів-постановників, дублерів. Презентували і власні творчі надбання та результати дослідження за темою «Мистецька Україна». Народне мистецтво України — це пласт культури, пов'язаний з відтворенням світосприйняття українського народу, його психології, етичних настанов і естетичних прагнень, що охоплює всі види народної творчості, традиційно притаманні Україні: музику, танці, пісні, фольклор, декоративно-ужиткове мистецтво, що розвиваються, як єдиний комплекс, і органічно входять у життя народу протягом усієї його історії.
Учні 8 класу представили проект «Роде наш, красний», що мав на меті виховання національної свідомості й самосвідомості, любові до своєї родини, рідного народу, відданості Україні. У рамках проекту діти досліджували свій родовід, родинні традиції та звичаї, збирали архівні фотографії, рецепти страв що переходили із покоління в покоління. І кожен мав змогу поділитися своїми надбаннями у форматі літературно-мистецької композиції з елементами кулінарного шоу. Родина – це не тільки рідні, родичі. Це і твій клас, і гімназія, і вся Україна.