Київський міський будинок учителя на Podium Pestalozzianum 2016, у Цюріху (Швейцарська Конфедерація)


У листопаді 2016 року стратегія та діяльність Комунального позашкільного закладу «Київський міський будинок вчителя» була представлена на Міжнародній конференції Podium Pestalozzianum 2016
Під час роботи конференції від Київського міського будинку вчителя було передано до архіву дитячого малюнку Педагогічного університету Цюріха малюнки із приватних колекцій столичних закладів освіти.
Авторський креативний інформаційний буклет був розроблений спеціально для даного формату заходу. Візитівка виконана німецькою мовою, де вказані цілі роботи Будинку вчителя, його проектна діяльність та вектори міжнародної співпраці.
Найсучасніша інформація соціально-психологічних студій та досліджень у сфері освіти, сімейного розвитку, професійного життя були основними темами конференції. Піднімалися такі питання, як: «чи можливо поєднати професійне та сімейне життя, чи є можливим кар’єрний ріст при частковій зайнятості та як віднайти у цьому «золоту середину»?».
Вступне слово мала директор фундації Песталоцці Анне Боше. На сцені «Подіуму» виступали: Міхаель Гайсс, керівник дослідницької діяльності Педагогічного університету Цюріха, Ніколь Альтхаус, член головної редакції NZZ, Маріон Фьольгер, керівник відділу освіти у початковій школі кантону Цюріх, та Олівія Фрай, соціолог АХА.
Модератором на «Подіумі» був Міхаель Пфістер, шкільний учитель германістики та філософії кантону Цюріх та незалежний ведучий.
Київський міський будинок учителя представляла Марина Захарченко, завідувач відділу по роботі з молоддю.
Після обговорення актуальних питань освіти та професійного життя, учасники аналізували дані різноманітних досліджень із психології, освіти, соціології та ін. Після дискусії між учасниками «Подіуму», за традицією, розпочався «Паркет». «Паркет» -- це форма спілкування між учасниками «Подіуму» та аудиторією присутніх у залі слухачів. Кожен з присутніх мав право поставити своє запитання, а також прийняти участь в його обговоренні.
У ході «Паркету» з’являлись нові ідеї для досліджень і покращення рівня життя та освіти.
Цей візит має важливе значення для розширенння міжнародної співпраці освітян Києва із європейською педагогічною спільнотою.