МОН визначить критерії рівня розвитку дитини


У Міністерстві освіти і науки відбулось чергове засідання робочої групи з розроблення критеріїв визначення рівня розвитку дитини за Базовим компонентом дошкільної освіти та інструментарію їх практичного застосування. Про це повідомляє прес-служба МОН.
У відомстві зазначають, що визначення періодів, стадій, фаз психічного розвитку особистості необхідне для створення оптимальної системи навчання й виховання, використання в повному обсязі можливостей дитини на кожному віковому етапі.
Критеріями їх визначення є системні суттєві якісні ознаки – психічні й соціальні зміни на певному етапі життя дитини.
У міністерстві нагадують, що на попередніх засіданнях було розглянуто пропозиції щодо визначення рівня розвитку дитини. Зійшлися на тому, що орієнтовні критерії мають бути лаконічними, направлені на допомогу педагогам та батькам у проведенні особистісно–орієнтованої роботи з кожною дитиною.
Під час засідання доктор педагогічних наук Галина Єльникова представила досвід використання кваліметричної моделі, як інструментарію практичного застосування при визначенні рівня розвитку дитини.
За матеріалами: http://profspilka.kiev.ua/