Моніторингове дослідження молодших школярів


20 березня 2019 року ОСВІТНЬОЮ АГЕНЦІЄЮ МІСТА КИЄВА було проведено незалежний освітній аудит «Відображення в моделі випускника початкової школи досягнень із ключових компетенцій (математика, природознавство, читання)», з метою вивчення рівня сформованості в учнів 4-х класів закладів загальної середньої освіти м. Києва читацьких і природничо-математичних компетенцій.
У контексті Нової школи важливо розвивати у дітей критичне мислення для застосування у повсякденному житті, тому учні початкової школи мають бути здатними інтерпретувати дані, порівнювати об’єкти, установлювати міжпредметні зв’язки, самостійно працювати з різними видами письмових текстів та знаходити в них потрібну інформацію, аналізувати, інтерпретувати, оцінювати, застосовувати на практиці у стандартних і нових ситуаціях.
Активне залучення до таких видів робіт сприятиме удосконаленню методів, організаційних форм, засобів навчання молодших школярів.