Нарада педагогічних працівників КПНЗ «Київська Мала академія наук учнівської молоді» у Київському міському будинку вчителя


25 квітня 2016 року у Київському міському будинку вчителя відбулася нарада педагогічних працівників КПНЗ «Київська Мала академія наук учнівської молоді», представників управлінь освіти, науково-методичних центрів районних в місті Києві державних адміністрацій, методистів наукових товариств учнів загальноосвітніх закладів, що мають статус колективних членів Київської МАН.
Директор КПНЗ «Київська Мала академія наук учнівської молоді» Володимир Олексійович Васинюк звітував про організацію, проведення та результати ІІ (міського) етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України конкурсу, наголосив на важливість інтелектуального змагання для школярів, яке стимулює інтерес учнівської молоді до творчого пошуку, навчання, створює умови для формування наукового світогляду й оволодіння методами пізнавальної діяльності.
За результатами ІІ (міського) етапу конкурсу найкращі досягнення показали учні Святошинського, Солом’янського, Шевченківського та Голосіївського районів міста Києва.
Серед наукових товариств учнів - колективних членів Київської МАН найкращі результати щорічно демонструють гімназія «Академія», ліцей «Наукова зміна», Київський Палац дітей та юнацтва, НВК «Домінанта», Київська гімназія східних мов № 1.
Найкращими школами стали: спеціалізована школа № 159, спеціалізована школа №173, спеціалізована школа № 196, ліцей «Еко» № 198, гімназія № 283.
Щороку розширюються вікові межі учнів, які цікавляться дослідницькою діяльністю. У 2015-2016 навчальному році учасниками конкурсу стали: одна учениця 6 класу, 9 учнів 7 класу, 166 учнів 8 класу - деякі з них писали контрольну з базової дисципліни і посіли призові місця.
Під час наради були висвітлені проблемні питання:
- призупинення позитивної динаміка зростання кількості учнів через ліквідацію системи стимулювання учнів;
- відсутність єдиної чіткої системи заохочень для вчителів;
- недоліків, допущені конкурсантами та керівниками під час оформлення робіт;
- необхідність розміщення на сайті Київської Малої академія наук учнівської молоді контрольних завдань за попередній рік, вимог до оформлення робіт та зразок правильно оформленої роботи.
Усі учасники наради мали можливість поділитися існуючими проблемами, висловити свої пропозиції щодо оптимізації діяльності Київської МАН.