Педагогічний експеримент від вихованця Київської МАН!
Guten Tag an alle Konferenzteilnehmer, ich hoffe wir haben eine gute Zeit zusammen! (Доброго дня всім учасникам конференції, сподіваюсь ми з користю проведемо час разом!)
Саме таким привітанням 14 квітня було розпочато новий педагогічний експеримент – інтерактивну навчання-гру «Незвичайна географія, хімія та німецька мова для допитливих» до якої доолучилися майже 40 учасників: вихованці, педагоги, керівники секцій різних відділень Київської МАН, вчителі ЗЗСО м. Києва за допомогою онлайн-платформи Zoom.
Шевченко Матвій, вихованець секції педагогіки відділення філософії та суспільствознавства, учень 10 класу гімназії № 136, презентував як три, на перший погляд, несумісних предмета допомагають вивчати один одного.
Особливою фішкою було те, що комунікація відбувалась українською та німецькою мовами!
В цій грі застосовувались наступні дидактичні матеріали:
- набір гри «Незвичайна географія, хімія та німецька мова для допитливих», що складається з набору двомовних карток, розділених на сім видів за кількістю континентів;
- дві географічні карти світу на двох мовах;
- кросворди на двох мовах.
Під час вебінару учасники взяли участь у вікторинах, розв’язували кросворди, дізнались безліч цікавих фактів, які виходять за рамки шкільної програми! Усі, хто брав участь у заході, виявляли активність у виконанні завдань, з цікавістю співпрацювали один із одним та інтегрувались у захопливий світ ЇЇ ВЕЛИЧНОСТІ – НАУКИ!
«Гра – це частина сучасного підходу до навчання і не важливо скільки років учню, вчитися граючи завжди цікаво! Ігрові форми навчання дозволяють пожвавити навчальний процес, зробити його більш привабливим для учнів, підвищують інтерес до предмета в цілому, активізують мислення і позитивну поведінку, в процесі гри відбувається більш ефективне набуття нових знань, умінь і навичок, збагачується індивідуальний досвід» – наголошує Матвій. «Адже це важливо, щоб учні не нудьгували, залишалися мотивованими і зацікавленими в навчанні не тільки точних наук, а й іноземної мови!» – підсумовує учень.
Інтерактивна гра-навчання заслуговує найвищу методичну експертну оцінку від професійних педагогів. У Матвія справжній педагогічний талант. Київська МАН сподівається, що у майбутньому їх вихованець обов’язково реалізує його.
Також варто відзначити злагодженість та колаборацію співпраці педагогічних працівників, завідувачів та керівників секцій відділень: філософії та суспільствознавства, наук про Землю, хімії та біології, іноземної філології та зарубіжної літератури. І, звичайно, педагогічного наставника Шевченка Матвія – Карчину Ларису Яківну, керівника секції педагогіки.