Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Департамент освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
офіційний вебпортал

Підсумки експериментального проекту "Радість розвитку"

Опубліковано 12 травня 2014 року о 11:05

Як організувати життя дитячого садка, щоб перед дітьми відкрився чудовий світ у живих фарбах, яскравих і тремтливих звуках, через казку, гру, через неповторну дитячу творчість? Як віднайти в кожній дитині джерело мислення й мовлення, щоб кожен відчув себе дослідником і мудрим мислителем, щоб власне досягнення викликало радість серця й гарантувало волю?

Ці питання стали предметом обговорення на семінарі вихователів-методистів, який відбувся в дошкільному навчальному закладі № 249 управління освіти Святошинської в місті Києві державної адміністрації та став підсумком річної роботи над експериментальним проектом «Соціально-педагогічні умови впровадження П3 технології «Радість розвитку».

Педагоги закладу неодноразово підкреслювали, що саме в дошкільному дитинстві закладаються основи особистості, і найголовнішим завданням педагогів є: розмови з дітьми серцем, уміння відкривати світ очима дітей: побачити, почути, зрозуміти й прожити разом із ними, забезпечувати кожній дитині «радість розвитку – фундамент загальнолюдських цінностей», адже:

Подарувати радість -

Це як побачити схід сонця.

До того ж радість -

Є особлива мудрість.

Учасники семінару поділилися практичними досягненнями: упровадження інноваційної технології змусило педагогів закладу постійно перебувати в просторі можливостей, що змінило світогляд і не допустило використання стандартних, шаблонних дій, вимагало щоденного творчого й особистісного зростання. Завдяки технології дитина усвідомила свою цінність, відбулася самореалізація власного «Я» та диференціація мотивів «хочу» і «треба» водночас. Дошкільнята навчилися експериментувати, синтезувати здобуті знання, були сформовані творчі здібності й комунікативні навички, що дозволить їм успішно адаптуватися до соціуму.

Поряд із цим технологія П3 стала особливим механізмом взаємодії сім’ї й ДНЗ. Створений єдиний оптимальний соціально-освітній простір, який включає в себе дошкільний заклад і сім’ю, направлений на підтримку й розвиток дитячої пізнавальної ініціативності, соціальної й творчої активності.

У результаті реалізації технології «Радість розвитку» вдалося направити дитячу активність на отримання позитивних вражень від процесу впровадження технології, підвищити дитячу самооцінку; це означає, що відчуття успішності й значимості залишиться в пам’яті поки ще маленької ЛЮДИНИ і дозволить вибрати в подальшому таку життєву позицію, яка завжди буде конструктивною, позитивною, творчою.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux