Застосування штучного інтелекту на прикладі чат-ботів: тренінг «Watson Assistant Chatbot» для учнів-членів Київської Малої академії наук


Нещодавно для учнів-членів Київської Малої академії наук відбувся тренінг «Watson Assistant Chatbot» із залученням фахівців компанії IBM’s Cognitive Class. Захід був організований за ініціативи та підтримки компанії Intela (США) і Міжнародного Фонду Прогресивної Освіти (Одеса).
30 учнів закладів освіти Києва, що є вихованцями відділень «Київ – столиця», комп'ютерних наук, технічних наук Київської Малої академії наук та пройшли конкурсний відбір, отримали можливість безкоштовно ознайомитися з найсучаснішими технологіями створення чат-ботів та набути навичок щодо їх впровадження. Усі учасники тренінгу після шестигодинного курсу успішно пройшли тести та отримали відповідні сертифікати, що свідчить про високий інтелектуальний рівень київських школярів. Завдяки цим сертифікатам МАНівці посіли місце у спільноті фахівців, що мають доступ до додаткової бази знань IT-компаній та отримали можливість брати участь у тренінгах, семінарах тощо, в тому числі й на безкоштовній основі.
Участь в навчальних програмах таких ІТ-гігантів, як IBM, за підтримки Intela, відкриває унікальні перспективи для української молоді. Вони дозволяють набути необхідних компетенцій для просування своїх ідей та винаходів, їх презентації світовій спільноті, а також підвищити власну конкурентоспроможність на ринку праці. Тренінг, що відбувся в Києві цього тижня – це пілотний проект Київської МАН. Відтепер успішний досвід співпраці позашкільного навчального закладу із провідними компаніями світу має бути поширеним на регіональні відділення МАНУ. Перемовини за підтримки представництва компанії «Integrated Technology Laboratory LLC» в ряді регіонів, центрами яких є Одеса, Львів тощо вже проходять.