Зустріч представника Ради директорів навчальних закладів Болгарії із освітянами Дніпровського району міста Києва


Зміни – закон життя. І ті, хто дивиться тільки в минуле чи лише на сьогодення, безперечно – пропустять майбутнє (Джон Кеннеді). Освіта Дніпровського району у постійному русі та прагненні до змін. Форсайт-дискусія та міжнародне партнерство одночасно!
Небайдужі до питань трансформації української освіти директори навчальних закладів 22.11.2016 мали нагоду обмінятися досвідом, думками та подискутувати одночасно зі своїми колегами із Республіки Болгарії. Зустріч з представником Ради директорів навчальних закладів Болгарії, директором загальноосвітнього закладу «АЛЕКО КОНСТАНТИНОВ» (кожен навчальний заклад має своє ім’я – не номер!!!!) Красиміром Ангеловим (місто Пловдів) за підтримки Почесного консула Республіки Болгарія Віктора Нотевського, начальника управління освіти Наталії Іваніни, голови асоціації «Відроджені гімназії України» Ярослава Турянського, директора Технічного ліцею м. Києва Анатолія Андрієнка .У форматі круглого столу «Сучасні моделі трансформації української системи освіти та її інтеграції в європейський освітній простір» обмінялися думками щодо фінансування освіти, розвитку партнерства з батьківською громадою, ролі благодійних фондів (вони називаються «Попечительские советы»), забезпечення кадрами, організації конкурсів, роботи методичної служби. В освіті України і Болгарії багато спільного, але є і свої особливості, традиції. Цікаво, що у закладах освіти в Болгарії за законодавством дозволяється не більше 22 учнів у класі, а наповнення понад норму негативно впливає на зарплату директора!
За результатами дискусії можна зробити висновок: мабуть, в історії не було жодного періоду, коли суспільство було б задоволене своєю системою освіти. Ідеали, норми, властиві класичній парадигмі, модифікувалися, доповнювалися і трансформувалися завжди. Тому вкотре переконуємося у доцільності реформаційних зрушень у системі освіти України. круглого столу "Сучасні моделі трансформації української моделі освіти та її інтеграція в європейський освітній простір" ,Удосконалюватися – значить мінятися, бути досконалим – означає змінюватися часто ( Уїнстон Черчілль).