Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Департамент освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
офіційний вебпортал

У рамках проведення фестивалю управлінської майстерності "KyivEdFest". Семінар для вчителів інформатики «Програмування без «мов» програмування»

Опубліковано 01 листопада 2017 року о 14:20
фото

31 жовтня відділенням Комп’ютерних наук спільно з Фондом Глушкова було проведено практичний семінар для вчителів інформатики м. Києва «Програмування без «мов» програмування».

На семінарі було розглянуто програмне середовище «Графічне середовище програмування логічними R-схемами».

Наразі сучасні ІКТ широко застосовуються у навчально-виховному процесі. Але необхідно зазначити, що ефективність засвоєння знань учнями за умов широкого впровадження засобів нових інформаційних технологій навчання при вивченні програмування в значній мірі залежить від педагогічних програмних засобів, що дозволяє поєднати високі обчислювальні можливості при дослідженні різноманітних об’єктів з унаочненням результатів на всіх етапах розв’язування задач. На семінарі вчителям інформатики було запропоновано  концепцію програмування для запису будь-яких алгоритмів, даних і програм логічними R-схеми. Нова концепція є поліглотом (зрозумілою для всіх незалежно від мови спілкування) і наслідує строгі математичні принципи подання та опрацювання даних. В результаті вивчаються логічні основи програмування, а не синтаксис певних мов програмування.

Принципи такої концепції прості, природні для людини, програмування стає доступним для всіх, стає елементом загальної інформатичної грамотності й інформаційної культури людини. Програмний засіб може використовуватися як в середніх загальноосвітніх навчальних закладах так і у вищих. Вчителям і викладачам не нав’язується ніяка методика подання навчального матеріалу, закріплення і контролю знань, конкретний зміст, методи, засоби й організаційні форми навчання, співвідношення між самостійною роботою учнів і роботою разом із вчителем, між індивідуальними і колективними формами роботи та ін. Все це педагог повинен визначити сам з врахуванням своїх власних позицій і уподобань, специфіки умов, в яких перебігає навчальний процес, індивідуальних особливостей окремих учнів і класного колективу.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux